Omena!
Riipuu täysin omenasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omena!
Elä sie kirroile. Sois kohta lähtö kohti syntistä Hellsinkiä. Sitten odottelua, odottelua, odottelua... Teleportti ois kiva.
Pink Lady!!!Riipuu täysin omenasta.
Hitto, että ne on hyviä, sopivan kirpeitä ja kovia.Sinä oo pyöriää nähänykkään.Olen oooomeeeena, olen oooomeeeena, olen pyöreä oooomeeeeena! Ettäs tiiätte.
Kiroilenpa. Annatko muka piiskaa jos sanon suatana?
Kauanko pitää odotella lentokentällä? Kävitkö juomassa pikaiset starbuckissa?
Pink Lady!!!Hitto, että ne on hyviä, sopivan kirpeitä ja kovia.
Ei meilläpäin ruukata piiskata ollenkaan rangaistuksena.
Sehän riippuu kauanko tuolta "hovikuskilta" menee ajaa Helsinkiin. Eiköhän siellä ainakin sen tunnin joudu venttaa. En käyny tullessa(ei kerenny), mutta jos se sieltä heleposti löytyy, niin mikseipä kävis nyt mennessä. Ne on tietenkin jotain 1,5l "jenkkikahaveja". :D
Ei ne ny niin kovia oo, paperihammas!Ei eläkeläisen hampaat tommoseen pysty.

Harmi!
Starbucksista saa erikokoisia kahveja.Siinä menee pohjosen pojjan sormi helposti suuhun.. :D
Ei ne ny niin kovia oo, paperihammas!![]()
Menee sormi suuhun jo paikallisella Teboililla, kun on kahvia sokerilla, ilman, maidolla, ilman, maidolla ja sokeria jne. Aina joutunut ottaa vissyä.

Voi pikkuista
Vissyissäkin on nykyään liikaa vaihtoehtoja. Miten selviydyt siellä pullohyllyllä? Juokset kaupasta karkuun itkien?