Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kato ny tota sun avatarta niin kyllä suklaa poistuu mielestä heti. Vai onko hän sun makuun kuuminta hottia?

Hui kauhistus! Toivottavasti en näe susta ikinä unta.

Yleensä mulla ei ole suurta tarvetta ostaa kaupasta alkoholijuomia kovinkaan usein, mutta nyt kun mun henkkarit vanhenivat ja kauppoihin ilmestyi lappuja siitä, että paperit kysytään alle 30-vuotiaan näköisiltä, niin mun tekisi koko ajan mieli ostaa siideriä, kaljaa ja viiniä. Katselen haikeana niitä kaupassa ja harmittelen sitä, että paperini vanhenivat enkä kehtaa yrittää ostaa mitään ilman niitä. Vituttaa muuten myös se niiden uusiminen, maksaa jotain 50-60 euroa. Ihan kuin sille rahalle ei olisi mulla muutakin käyttöä.

Yleensä mulla ei ole suurta tarvetta ostaa kaupasta alkoholijuomia kovinkaan usein, mutta nyt kun mun henkkarit vanhenivat ja kauppoihin ilmestyi lappuja siitä, että paperit kysytään alle 30-vuotiaan näköisiltä, niin mun tekisi koko ajan mieli ostaa siideriä, kaljaa ja viiniä. Katselen haikeana niitä kaupassa ja harmittelen sitä, että paperini vanhenivat enkä kehtaa yrittää ostaa mitään ilman niitä. Vituttaa muuten myös se niiden uusiminen, maksaa jotain 50-60 euroa. Ihan kuin sille rahalle ei olisi mulla muutakin käyttöä.

Ai niinku vaikka noihin?

Basso no kyllä härski soitin, ku voi soittaa läpsyttelyn lisäksi peukkubassoaki.

No niin juuri, d44. Tuolla rahalla saisin kyllä varmaan koko vuoden kaljat.

Riippuu kenelle ostat. Hö hö.

Ainnii, kuukauden pakkotauon (jonka jälkeen vain laiskotutti toinen kuukaus) tuli treenattuakin vähäsen ja heräs taas sellanen pieni ajatus josko ittensä saisi johonkin kuosiin:rock:

Basso no kyllä härski soitin, ku voi soittaa läpsyttelyn lisäksi peukkubassoaki.
Niin ja jotkut soittelee läskibassoa... eiku ei mittää, I'll get my coat.

Noita SodaStream-mainoksia itse katsoin Super Mario -VHS:n alussa. Sitten tuli se maapallo kaukaa kuvattuna, jossa porukka huusi "MARIO! MARIO! MARIO!"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Melekonen väsymys päällänsä. Silimät on ihan oikeasti ku ***********. :jahas: :zzzz:

Onpa kovaa valitusta. Pistetään tähän jotain positiivista:

Back
Ylös Bottom