oikeasti herkkua on tosi tumma minttusuklaa![]()
Että menit sanomaan!
Nyt enää osaa keskittyä muuhun, kuin ajatukseen tummasta minttusuklaasta kahvin kanssa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oikeasti herkkua on tosi tumma minttusuklaa![]()
Yleensä mulla ei ole suurta tarvetta ostaa kaupasta alkoholijuomia kovinkaan usein, mutta nyt kun mun henkkarit vanhenivat ja kauppoihin ilmestyi lappuja siitä, että paperit kysytään alle 30-vuotiaan näköisiltä, niin mun tekisi koko ajan mieli ostaa siideriä, kaljaa ja viiniä. Katselen haikeana niitä kaupassa ja harmittelen sitä, että paperini vanhenivat enkä kehtaa yrittää ostaa mitään ilman niitä. Vituttaa muuten myös se niiden uusiminen, maksaa jotain 50-60 euroa. Ihan kuin sille rahalle ei olisi mulla muutakin käyttöä.
No niin juuri, d44. Tuolla rahalla saisin kyllä varmaan koko vuoden kaljat.Ai niinku vaikka noihin?
Läpsyttely voi olla myös basson soittamista.Mun mielestä läpsyttely on kävelemistä. Paitsi jos kyse on pissavehkeiden läpsyttelemisestä. Olen kaiketi pudonnut kelkasta.
No niin juuri, d44. Tuolla rahalla saisin kyllä varmaan koko vuoden kaljat.

Niin ja jotkut soittelee läskibassoa... eiku ei mittää, I'll get my coat.Basso no kyllä härski soitin, ku voi soittaa läpsyttelyn lisäksi peukkubassoaki.
Se peukuttelu on yleisesti ottaen vitun typerän kuulostaBasso no kyllä härski soitin, ku voi soittaa läpsyttelyn lisäksi peukkubassoaki.
Onpa kovaa valitusta. Pistetään tähän jotain positiivista: