Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

eikö maitorahka tai raejuusto oo nopeita?

Mää vedän jo niitä töitten kahvitauolla, muutenki menee lavallinen rahkaa viikon aikana. :D

Tai patukka?

Patukoita oon tähän mennessä käyttäny, ne on vaan niin perseen kalliita pidemmällä tähtäimellä.

Jestas kun tulee nälkä kun hehkutetaan perunamuussia.. tai jopa puddingia :D

Sunnuntai vaivaa myös noita mirrejä, molemmat makaa kerällä tuos vieressä sohvalla. Mahrottoman söpöjä <3

Mä söin tänään ruuaksi neljä paulaa, nam.

lidlistä 500g/90 senttiä maitorahkaa:)

Minkä makusta entä koostumus? Kerros merkki niin käyn kans hakees joku päivä testiin. Oon vaihtanu valiosta nyt rainbowiin ja ihan ookoo. Xtraa en oo vielä testannu ja samalla menis tuo testiin.

lidlistä 500g/90 senttiä maitorahkaa:)

Milbona on hyvää! Parasta jopa. Anteeksi Valion pehmeä, oot silti muistoissani.

No olisko vaikka ruisleipä kova sana? Tai panaani.

Leipää menee aamulla ja lounaalla, banaani ei maistu muuten ja siinä ei oo prodea.

Minkä makusta entä koostumus? Kerros merkki niin käyn kans hakees joku päivä testiin. Oon vaihtanu valiosta nyt rainbowiin ja ihan ookoo. Xtraa en oo vielä testannu ja samalla menis tuo testiin.

siihen kandee laittaa joko mehua tai vettä jos ei paksummasta tykkää:) mulla menee kuitenkin hyvin alas vaikka osa on sanonu että on paksua:) ja milbona tosiaan oli merkki

Leipää menee aamulla ja lounaalla, banaani ei maistu muuten ja siinä ei oo prodea.

Jos sä jo syöt purkkikaupalla rahkaa päiväs niin eikö se jo riitä? Sähä saat sitä pian liikaa.

siihen kandee laittaa joko mehua tai vettä jos ei paksummasta tykkää:) mulla menee kuitenkin hyvin alas vaikka osa on sanonu että on paksua:) ja milbona tosiaan oli merkki

Kuinka paksua ja mikä tän maku on? Onko joku sitä rahkajogurttia vetäny? Mites maku verrattaessa?

toi milbonan
IMG_7360.JPG

on vähän normaalia paksumpaa mutta minusta ainakin syötävää ellei ole sellanen mansikkasokeri herkkuperse. ja lisättävä neste on keksitty esim vesihana:)

Back
Ylös Bottom