Ai saakeli ku rupes tekee mieli perunamuussia ja kalapuikkoja ja tollasta kermaviilikastiketta omnomnomnomnomnomn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarvii nopean välipalan töitten jälkeen et selvii kotia ja salille asti. Ton ottais äkkiä nassuun ku töistä pääsee... Katotaan miten toimii käytännössä. :D Ei viiti ihan mahdottomasti roudata safkoja mukana.
eikö maitorahka tai raejuusto oo nopeita?
eikö maitorahka tai raejuusto oo nopeita?
Tai patukka?
No tulihan sitä päivällä leikittyä Tomb Raideria hohto paintball -kentällä
Mää vedän jo niitä töitten kahvitauolla, muutenki menee lavallinen rahkaa viikon aikana. :D
lidlistä 500g/90 senttiä maitorahkaa![]()
lidlistä 500g/90 senttiä maitorahkaa![]()
No olisko vaikka ruisleipä kova sana? Tai panaani.
Minkä makusta entä koostumus? Kerros merkki niin käyn kans hakees joku päivä testiin. Oon vaihtanu valiosta nyt rainbowiin ja ihan ookoo. Xtraa en oo vielä testannu ja samalla menis tuo testiin.
mulla menee kuitenkin hyvin alas vaikka osa on sanonu että on paksua
ja milbona tosiaan oli merkkiMilbona on hyvää! Parasta jopa. Anteeksi Valion pehmeä, oot silti muistoissani.
Leipää menee aamulla ja lounaalla, banaani ei maistu muuten ja siinä ei oo prodea.
Leipää menee aamulla ja lounaalla, banaani ei maistu muuten ja siinä ei oo prodea.
siihen kandee laittaa joko mehua tai vettä jos ei paksummasta tykkäämulla menee kuitenkin hyvin alas vaikka osa on sanonu että on paksua
ja milbona tosiaan oli merkki
Tuo kuulostaa mielenkiintoiselta. Tampereellako moista järjestetään? Tai no luulisi varmaan pk-seudultakin mahdollisuuksia löytyvän.
Ite kävin siis Tampereella. Oli kyllä tosi hauskaa ja voin todellaki suositella!Söisit sinäkin niin kasvaisit isoksi ja vahvaksi.Jos sä jo syöt purkkikaupalla rahkaa päiväs niin eikö se jo riitä? Sähä saat sitä pian liikaa.
Mää vedän jo niitä töitten kahvitauolla, muutenki menee lavallinen rahkaa viikon aikana. :D
Patukoita oon tähän mennessä käyttäny, ne on vaan niin perseen kalliita pidemmällä tähtäimellä.