Haha nyt tiedän kuka sieltä nimimerkin takaa huuteloo
Hö voitit mut yhdellä pisteellä :( ensviikolla alkaa jo päästä treenailemaankin kunnolla että mä tuun nyppii sua punkalta sitte :DFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hö voitit mut yhdellä pisteellä :( ensviikolla alkaa jo päästä treenailemaankin kunnolla että mä tuun nyppii sua punkalta sitte :DOnko ees hyvää kahvia? Jos on vielä huonoa seuraa, niin ei mitkään Euroshopper-kahvit hirveästi auta.Haluuks joku kahvia? No nii ei varmaa mun seurassa joo mut voisin silti keitellä...
Hei mitä jos noi poikien sotajutut menis omaa ketjuu vaik offtopic aika laaja aihe onki"alikessu blaablaa...blaa..luti...lomalle blaablaa.....pinkkapunkka blaablaa...." Widdu :D
Vitut, inttijutut on parhautta!
Voihan Fergie![]()
Liikunnatki taitaa jäädä väliin ku pari tuntia sai käveleskellä. Illaksi leffojen pariin.Juhla Mokkaa 30e keittimellä ja rautaisella ammattitaidolla ja vuosien kokemuksella + mä oon oikeesti tosi kiva vaikka ei sitä kukaa uskokaaOnko ees hyvää kahvia? Jos on vielä huonoa seuraa, niin ei mitkään Euroshopper-kahvit hirveästi auta.

Ei välttämättä jos ne miinukset on tarpeeks suuria, mää tiiän ku mul oli matikka aina vähintää ysi ;)Entä jos sekä kahvi että seura on huonoa? Eikä kahesta miinuksesta peräkkäin tule lussa?
Tuosta syystä mä käyn aina omassa seurassa kahvilla kaupungilla niin siinä on kotikahveihin lussaa se että näkee ihmisiä. Tänäänki oli aika ammttimaisen näkösiä kaljottelijoita mun "seurana".
Luin ensin että ammattimaisia katselijoita ja jäin miettii et missähän seurassa sä oikee kuljet, mutta sehä olis vähä niiku meitsin seura. Armotonta silmäpeliä ei-kenenkään kanssa.
Ostin pussin sitä Protein Puddingia, saas nähä ratkeaako välipalapulmat tolla.
Mikä välipalaongelma sulla on? Et tiiä mitä söisit vai?