Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Entä jos sekä kahvi että seura on huonoa? Eikä kahesta miinuksesta peräkkäin tule lussa?

Tuosta syystä mä käyn aina omassa seurassa kahvilla kaupungilla niin siinä on kotikahveihin lussaa se että näkee ihmisiä. Tänäänki oli aika ammttimaisen näkösiä kaljottelijoita mun "seurana".

Kyllä tais olla rankka eilinen ku nukuin yhteen asti. No tulihan sitä päivällä leikittyä Tomb Raideria hohto paintball -kentällä ja illan/yön olin kuskina neljälle humalaiselle naiselle. Ekasta koitoksesta ei jääny ku pari mustelmaa ja sitä pääsee kokeilee parin viikon päästä uudestaan :dance:, mutta jälkimmäisestä sai kyllä taas vähän henkisiä traumoja ja kyseiseen hommaan en lähe kyllä ihan heti uudestaa :D (ennen seuraavaa kertaa, ku aika on kullannu muistot)

Tahmaisesti kulki tänään treenit.. Vituttaa. Nyt teen pannaria.

Voihan Fergie :)

Kävelen ulos kuukauden päästä keikalta jos näen vilauksenkaan tuosta akasta siellä :D

Ei sen puoleen, paremman kuuloista toi on ku ko. neidin autotunepaska.

Päästää kerran kuussa Daiinan kaupunnille niin fyffeä palaa. :jahas: Onneksi ei tarvi usiammin shoppailla mitään erikoista. :D Vähentää vois noista ulkona syömisistä ainaki, mut kiva on kavereiden kanssa istuskella. :) Liikunnatki taitaa jäädä väliin ku pari tuntia sai käveleskellä. Illaksi leffojen pariin.

EDIT: Tuoksun näköjään jollekki ihanalle hajusteelle, mutta mistäköhän toikin on matkalta tarttunu. :lol2:

Onks teillä varpaat jäässä?

Onko ees hyvää kahvia? Jos on vielä huonoa seuraa, niin ei mitkään Euroshopper-kahvit hirveästi auta.
Juhla Mokkaa 30e keittimellä ja rautaisella ammattitaidolla ja vuosien kokemuksella + mä oon oikeesti tosi kiva vaikka ei sitä kukaa uskokaa :)

Entä jos sekä kahvi että seura on huonoa? Eikä kahesta miinuksesta peräkkäin tule lussa?

Tuosta syystä mä käyn aina omassa seurassa kahvilla kaupungilla niin siinä on kotikahveihin lussaa se että näkee ihmisiä. Tänäänki oli aika ammttimaisen näkösiä kaljottelijoita mun "seurana".
Ei välttämättä jos ne miinukset on tarpeeks suuria, mää tiiän ku mul oli matikka aina vähintää ysi ;)
Luin ensin että ammattimaisia katselijoita ja jäin miettii et missähän seurassa sä oikee kuljet, mutta sehä olis vähä niiku meitsin seura. Armotonta silmäpeliä ei-kenenkään kanssa.

Olisko tänä iltana sit ruokana pannaria ja täytettyjä paprikoita? Ja piru vie, ihan ite joutuu viel omin pikku kätösin leipoon.

Höpö höpö. Mä oon siivonnu, lähettäny työhakemuksia, nöränny, kuunnellu musaa ja syöny ja tehny ruokaa ens viikolle. Oikeen hyvä lepopäivä.

Ostin pussin sitä Protein Puddingia, saas nähä ratkeaako välipalapulmat tolla.

Luin ensin että ammattimaisia katselijoita ja jäin miettii et missähän seurassa sä oikee kuljet, mutta sehä olis vähä niiku meitsin seura. Armotonta silmäpeliä ei-kenenkään kanssa.

Mä liikun siis omassa surassa, mutta kapakassa jossa kävin kahvittelemassa ja katselemassa ikkunasta ulos oli muutama jannu joiden viikonloppu näytti olevan edelleen hyvässä vaudissa.

- - - Updated - - -

Ostin pussin sitä Protein Puddingia, saas nähä ratkeaako välipalapulmat tolla.

Mikä välipalaongelma sulla on? Et tiiä mitä söisit vai?

Mikä välipalaongelma sulla on? Et tiiä mitä söisit vai?

Tarvii nopean välipalan töitten jälkeen et selvii kotia ja salille asti. Ton ottais äkkiä nassuun ku töistä pääsee... Katotaan miten toimii käytännössä. :D Ei viiti ihan mahdottomasti roudata safkoja mukana.

Back
Ylös Bottom