Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jätkällä on kyllä ihme ruokavalio. Suolaa ja ruokasoodaa. Söisit sinäki maksalaatikkoa niinku taivaalliset miehet :D Penikka!

Jätkällä on kyllä ihme ruokavalio. Suolaa ja ruokasoodaa. Söisit sinäki maksalaatikkoa niinku taivaalliset miehet :D Penikka!
Hyi! Maksalaatikkoa. :urjo: Kaiken lisäksi olen vielä nirso penikka.

Viikonloppu tulossa ja kurkkua karsastaa, prkl en kyllä tule sairaaksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On noi palvelualan "ammattilaisetki" kyllä vähä nii ja näin. Reilu kaks tuntia aikasemmin kävin kahvilla samassa paikassa kun nyt ja äsken höpöttelin sellasta asiaa et hänkin osais jatkaa samasta aiheesta kun aikasemminkin ni ei, kysy vaan ihmetellen että "ai siis ootsä käyny tässä jo tänää vai? :wtf:" Olevinaa viel joku myymäläpäällikkö vai mitä sil rinnan pielis luki. Vinkkinä vois antaa et jos ei osaa vetää asiakkaalle täydellistä "minä tunnen sinut, tulethan uudelleen ;)"-roolia ni ei kannata yrittää IMO.

Moi söpöliinit.

Ei ole ollut kohta viikkoon ripulia. Aika jännää.
VAU! Sehän on muuten ihan helvetin hieno asia! Oikeasti.
Ruokavalio? Löytyikö allergia? Seurasin tossa ennen joulua sun rippepäivityksiä ja muistelen olleen puhetta allergiatesteistä myös.
Keliakian löytyminen vaikutti mulla radikaalisti vatsavaivojen loppumiseen. Kahdessa viikossa dieetin aloittamisesta kaikki ripaskat ja
muut vaivat olivat täysin kadonneet.

Kyllä kannatti jäätyä pystyyn ja kävellä kotiin syömään. Sai oikein kunnollista ruokaa ja jälkkäriksi on tulossa kahvikupponen :) Alkuperäinen idea oli mennä kirjastoon lukemaan tenttiin ja puputtaa siinä lomassa purkki rahkaa.

Syön myös sieniä, joten todellisuuden kuvani on mitä on.

Eikös sienien syönti oo myös nykyään muotia? Vähä niinku domssit summuut.

Okei, ei sitten (paitsi että on se vähän :haart: ). Entäs sitten mää?

Sä oot ainaki kovapäinen tuon signaturen mukaan. Emmä muuta osaa sanoo.

Aka. penisrotta. Minä pidän enemmän tähtikuonokontiaisesta.

Tämä kertoo taas jotain mun älykkyydestä. Luulin oikeasti, että penisrotta on eläin, ja menin heti googlettamaan. Sieltähän pomppasi vaan Pakkislaisten avatareja ruudulle. :D

Tähtikuonokontiaisen suusta tulee mieleen vampyyrin tussu. Pelottava. :(

Back
Ylös Bottom