Siwojen lähellä on aina automaatti, jos ei rahat riitäkkään kassalla.Siwa on yllättävän lähellä.
Ruokasooda on kyllä paras keksintö maailmassa, suolan lisäksi.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siwojen lähellä on aina automaatti, jos ei rahat riitäkkään kassalla.Siwa on yllättävän lähellä.
Ruokasooda on kyllä paras keksintö maailmassa, suolan lisäksi.Hyi! Maksalaatikkoa. :urjo: Kaiken lisäksi olen vielä nirso penikka.Jätkällä on kyllä ihme ruokavalio. Suolaa ja ruokasoodaa. Söisit sinäki maksalaatikkoa niinku taivaalliset miehet :D Penikka!
Ai niin joo.. sori, mutta se sun viemärirotta oli FB:ssä ja käski lähettää kuvan ja terveisiä: Yks, kaks, varvas naps!
katso liitettä 93468
:D
Tuohan on kaljurotta! ^_^
Piti heti googlata :DAka. penisrotta. Minä pidän enemmän tähtikuonokontiaisesta.
Piti heti googlata :D

Vähän niinkuin mekin :PKatoin joskus jonkun dokkarin niistä. Hassuja otuksia![]()
Hassuja otuksia![]()
Vähän niinkuin mekin :P
VAU! Sehän on muuten ihan helvetin hieno asia! Oikeasti.Moi söpöliinit.
Ei ole ollut kohta viikkoon ripulia. Aika jännää.
Syön myös sieniä, joten todellisuuden kuvani on mitä on.J3pulis on vähä hassu otus, syö suolaa ja ruokasoodaa, mutta ei maksalootaa!
Okei, ei sitten (paitsi että on se vähän :haart: ). Entäs sitten mää?Ei kaira ainakaa ollu hassu otus, hänhän tykkäs maksalaatikosta. J3pulis on vähä hassu otus, syö suolaa ja ruokasoodaa, mutta ei maksalootaa!
Syön myös sieniä, joten todellisuuden kuvani on mitä on.
Okei, ei sitten (paitsi että on se vähän :haart: ). Entäs sitten mää?
Aka. penisrotta. Minä pidän enemmän tähtikuonokontiaisesta.
Eikös sienien syönti oo myös nykyään muotia? Vähä niinku domssit summuut.
Viiltävä analyysi ;)Sä oot ainaki kovapäinen tuon signaturen mukaan. Emmä muuta osaa sanoo.