Huomenta. Jeah, let's be positive!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama. Nukahdin eilen ehkä noin 01:30 ja herätys 06:40 :jahas:Hitto on unet sekasi.
Mulla on menny ton tiistain jälkee, joka ilta yhten ja aamulla klo 6 jo heräilly. Taitaa mennä viikonloppu nukkuessa. Muutaki oi voinnu kyllä tehdä.Sama. Nukahdin eilen ehkä noin 01:30 ja herätys 06:40 :jahas:
Kävin aamusta ennen duunia kaupassa, ostin 20prk rahkaa, 5x400g raejuustoa, 16 pussia marjoja, 8 pussia vihanneksia, mehukeittoa pari purkkia, riisiä pari kiloa ja ison pussin elovenaa.
Hirveetä roudaamista eikä tuo riitä mihkään, lauantaina meen ostaa lihat sun muut. Hitsi kun toi rahka ja raejuusto olisikin vähän kompaktimpaa tavaraa.
Mä oon alkanut angstaamaan viimeisen päälle tuota kaupassa käyntiä juurikin tuosta syystä. Eilenkin tongin kaikki kaapit läpi ettei tarttis mennä kauppaan taas. Ja vaikka kuinka ostelet tavaraa, niin aina on kaikki loppu ja kukkarosta alkaa lentelemään vaan koiperhosia :DHirveetä roudaamista eikä tuo riitä mihkään, lauantaina meen ostaa lihat sun muut. Hitsi kun toi rahka ja raejuusto olisikin vähän kompaktimpaa tavaraa.
Aika tuttu ostoslista :D ...tosin vähän pienempiä määriä tulee kerralla haettua.
Mä oon alkanut angstaamaan viimeisen päälle tuota kaupassa käyntiä juurikin tuosta syystä. Eilenkin tongin kaikki kaapit läpi ettei tarttis mennä kauppaan taas. Ja vaikka kuinka ostelet tavaraa, niin aina on kaikki loppu ja kukkarosta alkaa lentelemään vaan koiperhosia :D
Lähikauppareissuissa olisi jotain odotettavaa, jos Por0sen kanssa samalle matkalle päädyttäisiin. Se olisi huisia se!

Kävin aamusta ennen duunia kaupassa, ostin 20prk rahkaa, 5x400g raejuustoa, 16 pussia marjoja, 8 pussia vihanneksia, mehukeittoa pari purkkia, riisiä pari kiloa ja ison pussin elovenaa.
Hirveetä roudaamista eikä tuo riitä mihkään, lauantaina meen ostaa lihat sun muut. Hitsi kun toi rahka ja raejuusto olisikin vähän kompaktimpaa tavaraa.
Sekin kyllä. Varsinkin ketuttaa (hih), kun kuitenkin suunnilleen miettii aina päivän syömiset etukäteen, niin sitten jotain ei enää olekaan. Eilen murisin illalla kun rahka oli loppu. Niin ja banaanit. Tänään on kyllä pakko mennä kauppaan... blaah. Onneksi ne on aika nopeita käyntejä kun aina ostaa melkein samat tuotteet :DJoo aina jotain puuttuu. Jonki pikkujutun puuttuminenkin harmittaa just silloin eniten kun sitä haluaisi![]()
Muah :D Jos oikein tarkkoja ollaan niin munkin lähikauppa taitaa olla Cittari. Mutta pikku lähikaupoissa käyn yleensä matkan varrella treeneistä tullessa.Mun lähikauppa on vaan Jumbon Prisma.. ei kovin pieni, onneksi on lähistölle avattu semmonen pikavisiitin mahdollistava alepa. Sieltä vaan on usein rahkat loppu, miksiköhän..