Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto on unet sekasi. Tiistai-iltana nukahdin sohvalle, ja koko viikko ollu sen jälkeen perseellään. Muuta, ku tuulta kohdin, ja tänään painimaan.

Sama. Nukahdin eilen ehkä noin 01:30 ja herätys 06:40 :jahas:
Mulla on menny ton tiistain jälkee, joka ilta yhten ja aamulla klo 6 jo heräilly. Taitaa mennä viikonloppu nukkuessa. Muutaki oi voinnu kyllä tehdä.

Kävin aamusta ennen duunia kaupassa, ostin 20prk rahkaa, 5x400g raejuustoa, 16 pussia marjoja, 8 pussia vihanneksia, mehukeittoa pari purkkia, riisiä pari kiloa ja ison pussin elovenaa.

Hirveetä roudaamista eikä tuo riitä mihkään, lauantaina meen ostaa lihat sun muut. Hitsi kun toi rahka ja raejuusto olisikin vähän kompaktimpaa tavaraa.

Kävin aamusta ennen duunia kaupassa, ostin 20prk rahkaa, 5x400g raejuustoa, 16 pussia marjoja, 8 pussia vihanneksia, mehukeittoa pari purkkia, riisiä pari kiloa ja ison pussin elovenaa.

Hirveetä roudaamista eikä tuo riitä mihkään, lauantaina meen ostaa lihat sun muut. Hitsi kun toi rahka ja raejuusto olisikin vähän kompaktimpaa tavaraa.

Aika tuttu ostoslista :D ...tosin vähän pienempiä määriä tulee kerralla haettua.

Mä oon alkanut angstaamaan viimeisen päälle tuota kaupassa käyntiä juurikin tuosta syystä. Eilenkin tongin kaikki kaapit läpi ettei tarttis mennä kauppaan taas. Ja vaikka kuinka ostelet tavaraa, niin aina on kaikki loppu ja kukkarosta alkaa lentelemään vaan koiperhosia :D

Lähikauppareissuissa olisi jotain odotettavaa, jos Por0sen kanssa samalle matkalle päädyttäisiin. Se olisi huisia se!

Aika tuttu ostoslista :D ...tosin vähän pienempiä määriä tulee kerralla haettua.

Meillä kun kaikki syö noita. Rahkaa menee 4 prk päivässä, niin kärsin kerralla ja ostan pidemmäksi aikaa. Sitten toisella kertaa muuta. Raejuustoa poikakin syö joka aterian yhteydessä vähäsen. Rahkastaki se pitää. Oikeastaan ihan hyvä, että lapset seuraa vanhempien syömistä. Paula jogurttia toin pojalle viimeksi niin se valitti kun se on niin makeaa eikä tykännyt, perusjogurtti taas maistuu sekä hedelmät. Ei se ole oikein karkinkaan perään.

Mä oon alkanut angstaamaan viimeisen päälle tuota kaupassa käyntiä juurikin tuosta syystä. Eilenkin tongin kaikki kaapit läpi ettei tarttis mennä kauppaan taas. Ja vaikka kuinka ostelet tavaraa, niin aina on kaikki loppu ja kukkarosta alkaa lentelemään vaan koiperhosia :D
Lähikauppareissuissa olisi jotain odotettavaa, jos Por0sen kanssa samalle matkalle päädyttäisiin. Se olisi huisia se!

Joo aina jotain puuttuu. Jonki pikkujutun puuttuminenkin harmittaa just silloin eniten kun sitä haluaisi :)

Mulla on sama ongelma, ei riitä moiset setit kuin hetkeksi. Aina saa juosta kaupassa.

Joo aina jotain puuttuu. Jonki pikkujutun puuttuminenkin harmittaa just silloin eniten kun sitä haluaisi :)
Sekin kyllä. Varsinkin ketuttaa (hih), kun kuitenkin suunnilleen miettii aina päivän syömiset etukäteen, niin sitten jotain ei enää olekaan. Eilen murisin illalla kun rahka oli loppu. Niin ja banaanit. Tänään on kyllä pakko mennä kauppaan... blaah. Onneksi ne on aika nopeita käyntejä kun aina ostaa melkein samat tuotteet :D

Mun lähikauppa on vaan Jumbon Prisma.. ei kovin pieni, onneksi on lähistölle avattu semmonen pikavisiitin mahdollistava alepa. Sieltä vaan on usein rahkat loppu, miksiköhän..

Mun lähikauppa on vaan Jumbon Prisma.. ei kovin pieni, onneksi on lähistölle avattu semmonen pikavisiitin mahdollistava alepa. Sieltä vaan on usein rahkat loppu, miksiköhän..
Muah :D Jos oikein tarkkoja ollaan niin munkin lähikauppa taitaa olla Cittari. Mutta pikku lähikaupoissa käyn yleensä matkan varrella treeneistä tullessa.

Back
Ylös Bottom