Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oliks trnaja toi sun vastaus siihen minkä supervoiman ottaisit?
:hyper: Tolla voittais monta ongelmaa, miehenä.

Parin tunnin kuluttua pääsee jo kotiin, toivottavasti jaksan syödä iiiiison annoksen riisipuuroa. Voi ehken tehdä vähän tiukkaa, mut venytetään mahalaukkua sen verran. :D

:hyper: Tolla voittais monta ongelmaa, miehenä.

Parin tunnin kuluttua pääsee jo kotiin, toivottavasti jaksan syödä iiiiison annoksen riisipuuroa. Voi ehken tehdä vähän tiukkaa, mut venytetään mahalaukkua sen verran. :D

"muutaman" ongelman. Eikä pelkästään kyltymättömän seksidraivin.

Riisipuuro on ehkäpä pannarin lisäks parasta mitä maa päällään kantaa. Tai no ehkä jäätelön jälkeen. Ai jestas, tässähän tulee ihan nälkä :D

Oliks trnaja toi sun vastaus siihen minkä supervoiman ottaisit?

Jaa, katos vaan täällä oli tuollasestaki puhetta.. :D Videon pistin vaan siksi että tuo on hyvä kappale.

Hmm, minkä supervoiman ottaisin? Olisi näkymätön aina kun itse haluan :evil:

Mun nälkä lähti ton sapuskan myötä. Nyt oon enemmän ku täynnä ja puolentoista tunnin kuluttua pitäis syödä sitä puuroa! Tarttee varmaan hyppiäpomppialoikkia, ett saa vähän ruokaa sulateltua puuron alta.

Hmm, minkä supervoiman ottaisin? Olisi näkymätön aina kun itse haluan :evil:

Näkymätön sillein, että aina pitää riisua alasti, vai sillein, että vaatteetkin muuttuis näkymättömäksi? Tällaset pikkuset seikat tulee ottaa huomioon..

- - - Updated - - -

Mun nälkä lähti ton sapuskan myötä. Nyt oon enemmän ku täynnä ja puolentoista tunnin kuluttua pitäis syödä sitä puuroa! Tarttee varmaan hyppiäpomppialoikkia, ett saa vähän ruokaa sulateltua puuron alta.

Miksi sun _pitää_ syödä sitä puuroa just sillon?

No ei, pitäähän mun ny toimia testimaistajana, ett onks se syömiskelpoista. Yleensä kyl teen hyvää riisipuuroa, mut aina voi sattua mokia.

Näkymätön sillein, että aina pitää riisua alasti, vai sillein, että vaatteetkin muuttuis näkymättömäksi? Tällaset pikkuset seikat tulee ottaa huomioon..

Sillain et ku haluaisin näkymättömäks ni kaikki vaatteet/korut mitkä mussa on niin muuttuisi näkymättömäks. Ne tietyt tavarat. Esim. taas jos pidän vaikka sanomalehteä kädessä kun muuttuisin niin se pysyisi normaalina.

Jumalauta tää kyky olis auttanu mua mooonissa tilanteissa.. :D Ja antanut paljon hupia.

Sit kävis niinku Salaisissa Kansiossa, kun se yks tyyppi toivoi olevansa näkymätön ja unohti sen niin jäi rekan alle. :D

Mä tiedän, mitä toivoisin lampun tai maton hengeltä ja luulen sen olevan melko aukoton suunnitelma. Noissa toiveissahan yleensä on vikana se, etteivät ajattele toivomustaan useammalta kantilta ja muiden näkökulmasta sekä pitkän ajan tähtäimellä. Kualemattomuuskin voisi alkaa jossain kohtaa tympiä, niinhän se tympi tuotaki henkeä.

Niin totta. Mut kolme toivomusta on kyllä aika helvetin vaikea. Varsinkin jos on vähäänkään vittumainen maton henki ;)

Enpä oo asiaa aikaisemmin miettinytkään..

Back
Ylös Bottom