Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ksiina, eikö niiden lähisukulaisten pitäis olla jo tottuneita? Mulla ainaki kaikki ymmärtää, eivät ehkä halua olla tekemisissä mun kanssa tai julkisesti myöntää tuntevansa (saati olevansa sukua...), mutta sitten löytyy niitä yhtä kaheleita sukulaisia, joiden kanssa sujuu hyvin. :D

Oon pitänyt hyvin kulisseja yllä! Esimerkiksi 75 vuotiaan kummitädin luona en kiroile koskaan.

Nooo,muiden sukulaisten kanssa ei sitten pidetäkään yhteyttä! :D

Niin.. Totta. Perskeles, pitääpi keksiä parempi tekosyy.

Ja kummitädiltä saan aina rahaa lahjaksi. Ihan paras <3

Nykypäivänä arvostaisin villasukkia ja rahaa tai sitte jos mielummin ois jottai käsintehtyä ni se ois kova hommeli. Ärsyttää ku tulee joskus niitä juoppohullun päiväkirjoja ku joku kuulee et mä luen, ku sitä just en lue. Tosikko luonne siis....

Nykypäivänä arvostaisin villasukkia ja rahaa tai sitte jos mielummin ois jottai käsintehtyä ni se ois kova hommeli. Ärsyttää ku tulee joskus niitä juoppohullun päiväkirjoja ku joku kuulee et mä luen, ku sitä just en lue. Tosikko luonne siis....

Hehe, niillä saa rispektiä sit kirjahllyssä, kun joku vieras kyylää mitä kaikkea luet. Villasukat on kaiketi semmonen katoava luonnonvara, et niitä kannattaakin arvostaa. Miten muuten, onko tauti yhtään helpottanu?

Hehe, niillä saa rispektiä sit kirjahllyssä, kun joku vieras kyylää mitä kaikkea luet. Villasukat on kaiketi semmonen katoava luonnonvara, et niitä kannattaakin arvostaa. Miten muuten, onko tauti yhtään helpottanu?

Taudissa mennään tilanteessa et kuume on jossain 37,5 paikkeilla ja koko päivän se oli siin 38 ja yli, keuhkot on se edelleen mikä rasittaa ja se yskiminen. En ihan varsinaisesti vielä lyönnissä ole. Hunajan ja teen kohdalla tilanne on se, että 1 purkki hunajaa ja 1 paketti teetä on juotu, ostin toki uudet et huomenna on se non stop refill optio olemassa.

Juu, loppujen lopuksi sitä kualee. Paitsi jos löytää elämän eliksiirin ja sitä nautiskelee säännöllisesti. Tai muuttuu kualemattomaksi.

Olis kamalan tylsää olla kualematon. Mutta voisin ottaa sellaisen supersankarin avun, että voisin paikasta toiseen, niinkuin leffassa Jumper. Mitäs skillssejä te ottaisitte?

Kun se oliski siitä omasta ajattelusta kiinni. Mä olisin kyl siinä tapauksessa työtön, hyvin suurella todennäköisyydellä. Mun kannalta siis ihan hyvä, ettei oo omasta ajattelusta kiinni.

Toki ymmärrän itsarin mahdollisuuden, eli tavallaan omasta ajattelusta kiinni, mutta se on se elämän päättäminen. Jatkuminen riippuu niin monesta asiasta, joista toki oma halu on yksi.

Mä haluaisin olla noita, joka osaa lentää ja taikoa. Ilmiintyminenkin olis aika kätevää.

Mä olen lukenu molemmilla kielillä, mut nyt on telkkarista tullu kaks vikaa leffaa, joita kattellu ja tekstityksiä lukenu. Joskin ne tekstitykset tuolla maksukanavan puolella on syvältä, puolet puuttuu ja loput on vähän miten sattuu.

Joskus mä halusin et se mun kyky ois telepatia, mut sit aloin aattelee tarkemmin ja totesin et kaikki keskustelut onki enää ihan turhia. Menee siinä sit reffeille ku tiijät jo neidistä kaiken. Ni ehkä se ois sitte sellane wolwerinemainen regeneroitumiskyky sillä adamantium rungolla

Tuos Misftis-sarjassa yhden supervoima oli maitotuotteiden hallitseminen. Saattoi paukutella maitopurkkeja auki. Siinä oli hauska voima. Aika hyödytön toisaalta....

Back
Ylös Bottom