Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laitat muistutuksen kalenteriin, sekä siihen paperiversioon, että puhelimeen. Sillee muistat
Sit sen jälkeen pitää enää muistaa pitää jompaakumpaa aina mukana. Se on aika haasteellista mulle, nytki taitaa paperikalenteri olla kotona ja puhelimeen en koskaan laita mitään, koska se on kuolemassa.

Sit sen jälkeen pitää enää muistaa pitää jompaakumpaa aina mukana. Se on aika haasteellista mulle, nytki taitaa paperikalenteri olla kotona ja puhelimeen en koskaan laita mitään, koska se on kuolemassa.

Tekosyitä.. Jos käsketään niin se tehdään! Muuten tulee se Puss in Boots -ilme. Et voi vastustaa.

Jos osaat lentää, oot unessa. En silti suosittele kokeilemaan! Tai ehkä vähän. :lol2:

Hyvä idea. Tässähän talossa onkin katto! Jos ei kuulu, niin luultavasti heräsin tai... nukahin... tai...

Wish me luck!

[video=youtube_share;ba7rRfKIHxU]http://youtu.be/ba7rRfKIHxU[/video]

Wish me luck!

Onnea! Älä kuitenkaan katolta hyppää. Mä en halua olla vastuussa sun rikkoutuneesta lonkasta tai kallosta.

PS. Ei hitto mä repesin tuolle videolle :hyper:

- - - Updated - - -

sommar, me tiedetään että voit yrittää vielä kovemmin..

Back
Ylös Bottom