Niin... olenkohan mie nytkin... unessa. Ei ainakaan vaikuta mitenkään yltiö siistiltä ja kivalta. Varmaan painajainen. :D
Jos osaat lentää, oot unessa. En silti suosittele kokeilemaan! Tai ehkä vähän. :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin... olenkohan mie nytkin... unessa. Ei ainakaan vaikuta mitenkään yltiö siistiltä ja kivalta. Varmaan painajainen. :D
Sit sen jälkeen pitää enää muistaa pitää jompaakumpaa aina mukana. Se on aika haasteellista mulle, nytki taitaa paperikalenteri olla kotona ja puhelimeen en koskaan laita mitään, koska se on kuolemassa.Laitat muistutuksen kalenteriin, sekä siihen paperiversioon, että puhelimeen. Sillee muistat
Sit sen jälkeen pitää enää muistaa pitää jompaakumpaa aina mukana. Se on aika haasteellista mulle, nytki taitaa paperikalenteri olla kotona ja puhelimeen en koskaan laita mitään, koska se on kuolemassa.
Sit sen jälkeen pitää enää muistaa pitää jompaakumpaa aina mukana. Se on aika haasteellista mulle, nytki taitaa paperikalenteri olla kotona ja puhelimeen en koskaan laita mitään, koska se on kuolemassa.
Jos osaat lentää, oot unessa. En silti suosittele kokeilemaan! Tai ehkä vähän. :lol2:
Wish me luck!

kirjota käteen se leffan nimi
Kannattaa käydä kattomassa! Vielä kun tästä pääsis nukkumaankin, jaksaa huomenna taas opiskella ahkerasti viiteen asti! WEEE!käsi hommelit on pommin varmoja, ei petä ;)Käteenvetoa täällä vaan ehdotellaan...
kahlaajalintu, se pysyy siinä seuraavaan vessareissuun asti, eli ei kovin pitkään. :D
Django Unchained![]()
Kannattaa käydä kattomassa!
käsi hommelit on pommin varmoja, ei petä ;)
Ei puudu, oon niin hyvä itelleni et kauaa ei meeellei käsi puudu matkalla..

Ei puudu, oon niin hyvä itelleni et kauaa ei mee![]()
Jos mä kaulaan kirjottaisin? Se näyttää aina niin likaselta, etten taida turhan usein pestä.KYllä sulla nyt joku paikka on jota et pese joka vessakäynnillä, ainaki toivottavasti
Jos mä kaulaan kirjottaisin? Se näyttää aina niin likaselta, etten taida turhan usein pestä.
Työkaveri just kehui kans! Taitaa itseasiassa just kattoa... Se onkin sit mun tän illan agenda.