Pystyy pystyy. Mä oon monesti mennyt sinne ihan juntturassa, mutta kummasti siinä vaan paikat sitten aukeileeSaa nähdä pystyykö huomenna bodyCombat -tunnille... Vähän tuntuu tuo persus tönköltä. :jahas:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pystyy pystyy. Mä oon monesti mennyt sinne ihan juntturassa, mutta kummasti siinä vaan paikat sitten aukeileeSaa nähdä pystyykö huomenna bodyCombat -tunnille... Vähän tuntuu tuo persus tönköltä. :jahas:

Höpö höpö, nyt on ruoka-aika. Ja silloin keskitytään olennaiseen :D
Ei tietenkään, mutta eihän sitä nyt kuumeessa saa töissä olla. Eihän sitä silloin pysty ajattelemaankaan kunnolla. Tsot tsot ny!Kiire on kiire. Ei kerkee sairaslomailemaan.
Eihän suomalainen mies ny pikku räkätaudin takia saikkulla ole!
Tänään meni ihan kaurapuuroa, raejuustolla ja marjoilla. Ketut kyllä syövät lähestulkoon mitä vaan.

Olis sitä tähellisempiäkin asioita kun käydä niitä pakaroita kiinteyttämässä perkele.
Tuon voisi ottaa kyllä kokeiluuntosin 38,5 asteen kuumeessa saatan kumminkin jäädä kotiin enkä mene mavettelemaan :D
Salille eikä mitään tv:tä! :whip:

Ei hitto, pyörtyähän tässä meinaa ku yksii noita kanamunan kokoisia räkäklimppejä ja siivoilee niitä lattialta..
Kairan teroitusketju aiheutti lievää hämmennystä.
Salille eikä mitään tv:tä! :whip:
Ruokaaaaa!
Mielummin painaisin 4x10h kuin 5x8.