Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kettu on viisas eläin :)
Joskus meinaa kyllä käydä hassusti noiden purkkien kanssa...

images.webp

Olis sitä tähellisempiäkin asioita kun käydä niitä pakaroita kiinteyttämässä perkele.

Yhteiskunnan hylkiö on hyvä ja menee töihin sieltä huutelemasta.

Tuon voisi ottaa kyllä kokeiluun :puntti: tosin 38,5 asteen kuumeessa saatan kumminkin jäädä kotiin enkä mene mavettelemaan :D

Salille eikä mitään tv:tä! :whip:

Mä luulen et se tarkotti ihan eri vetotreenejä ku maastavetoja :rolleyes:

Ei hitto, pyörtyähän tässä meinaa ku yksii noita kanamunan kokoisia räkäklimppejä ja siivoilee niitä lattialta..

Kairan teroitusketju aiheutti lievää hämmennystä. Tänään vois jaksaa pyörittää selkätreenin. Lonkat prakaa mutta kohtahan sitä voikin jo kuolla pois.

On sitä vaan monitaitoinen huippu erikoismies, ei mahda mitään.. Uudet luistimet ja mailat hommattu. Nyt iltasella käyty vähän testaamassa ja hyvä jos pystyssä pysyy :lol2: Saa toimia sählyn kanssa airoobisena tämän talven..

Salille eikä mitään tv:tä! :whip:

Olen itse tehnyt niin fiksusti, että yhdistän salilla käymisen ja telkkarin katsomisen. Salin telkkarista tulee ESPN:ää, niin saa hyvän päivityksen aina NFL:n tilanteesta. Vielä kun yrittää muistaa treenata välillä.

Back
Ylös Bottom