Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivän ulkoilusaldo: 4 km kävelyä ja 7,7 km hiihtoa + tärähtänyt häntäluu! Monot on muuten aika liukkaat käpötellä jäisellä asfaltilla, hienosti lensin persiilleni, onneks on vähän tuota pehmustetta välissä omasta takaa. :D Tärähti vaan alaselkä aika kivasti, vähän aikaa oli pakko istua ja ihmetellä siinä keskellä katua, mahtoi olla hauskaa sillä kuka tuonkin episodin sattui näkemään. :D

Ja ennestään reidestä löytyy jo kämmenen kokoinen "pikku mustelma", vaarallinen laji tuo hiihto (suksien kanssa räpiköinti) tällaiselle aloittelijalle. :jahas:

Onha se hyvää liikuntaa. Mulla on vaan semmoset älyvanhat sukset, en edes muista merkkiä. Kerran oon hiihtänyt viimeisten 25v aikana, eikä se kauhean pahalta enää tuntunut. Lapsena vihasin hiihtämistä.

Mulla pitäisi olla 4x8 h + 1x6-6.5 h, mut eipä se toteudu tossa duunipaikassa, kertyy sit pidemmällä tähtäimellä niitä kokonaisia vapaapäiviä. Nyt äkkiä safkaa, kun ei oo saanu mitään suuhunsa puolenpäivän jälkeen tehdyn salireenin jälkeen. :D Kiertelin sit pikapikaa parit kaupat lävitse, mutta jos oottais suosiolla ensi viikon palkkapäivää... :) Kaikkea pikkusta näperteltävääkin pitäisi hommailla.

Olipa kiva, ku postipoika yrittää taas tunkea postiluukusta läpi. :D Taianpa laittaa taas suosiolla "ei mainoksia" -lapun oveen ku ei haluta kahlata aina eteisen mainosmeren lävitse. Ei niissä ole ees mitään järkevää luettavaa eikä tarjouksia ehi kalastella. Pitipä totaki vaihtoehtoa mukamas testata. :lol2:

Hitto kun nakertaa ku ei oo nettitilaus vielä tullu. Perjantaina tilasin, eikä vieläkää näy. Toivottavasti huomenna sitten, tulee muutoin astetta nihkeempi viikonloppu. Odottavan aika on pitkä :rolleyes:

Hitto kun nakertaa ku ei oo nettitilaus vielä tullu. Perjantaina tilasin, eikä vieläkää näy. Toivottavasti huomenna sitten, tulee muutoin astetta nihkeempi viikonloppu. Odottavan aika on pitkä :rolleyes:

Mitäs oot tilaillu?

Vittu ku tekis mieli mennä salille mutta mikäs tässä kipeänä :P

Mitäs oot tilaillu?

Vittu ku tekis mieli mennä salille mutta mikäs tässä kipeänä :P

Ottaisit minusta mallia. Olin sitten kipeä tai kiireinen, niin en anna sen vaikuttaa yhtään mun treenisykliin. Olenhan todellinen pakkislainen.

Mitäs oot tilaillu?

Tyttöjen kanssa pari DVD-boksia vain. Niitä on yllättävän mukava porukalla kattella, kun ulkona on kylmää ja pimeää. Mutta jos eivät huomenna tule, niin pitänee keksiä jotain muuta tekemistä viikonlopuksi (tulipas no life- fiilis...) :D

Ottaisit minusta mallia. Olin sitten kipeä tai kiireinen, niin en anna sen vaikuttaa yhtään mun treenisykliin. Olenhan todellinen pakkislainen.

Tuon voisi ottaa kyllä kokeiluun :puntti: tosin 38,5 asteen kuumeessa saatan kumminkin jäädä kotiin enkä mene mavettelemaan :D

Tyttöjen kanssa pari DVD-boksia vain. Niitä on yllättävän mukava porukalla kattella, kun ulkona on kylmää ja pimeää. Mutta jos eivät huomenna tule, niin pitänee keksiä jotain muuta tekemistä viikonlopuksi (tulipas no life- fiilis...) :D

Salille eikä mitään tv:tä! :whip:

Viikon ku on ollu tekemättä mitään, ei oo enää edes nälkä.

Onha se hyvää liikuntaa. Mulla on vaan semmoset älyvanhat sukset, en edes muista merkkiä. Kerran oon hiihtänyt viimeisten 25v aikana, eikä se kauhean pahalta enää tuntunut. Lapsena vihasin hiihtämistä.

Ei kait sillä suksien merkillä tai iällä niin väliä, kunhan kulkee ja toimii. :D Mulle olisi varmaan turvallisempaa pysytellä noissa mummojen jumppakerhoissa, mutta on se vaan kivaa silloin tällöin liikkua ulkoilmassa. Saa nähdä pystyykö huomenna bodyCombat -tunnille... Vähän tuntuu tuo persus tönköltä. :jahas:

Kyllä eilen vielä oli nälkä ja toissapäivän oli aivan normaali huutava nälkä.

Tänää on ollu röis kyllä niin kiirusta että voi olla illalla taas uus lämpöennätys lähellä.

Kiire on kiire. Ei kerkee sairaslomailemaan.

Eihän suomalainen mies ny pikku räkätaudin takia saikkulla ole!

Back
Ylös Bottom