Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä ennen salille huhkimaan ja huomenna voisi keksiä jotain kivaa.
Jos edes huomisaamuna koittais nukkua edes hieman pdempään. :D Tänäänki heräilin ekan kerran neljältä ja sit vaivoin sain jatkettua 20 vaille kaheksaan. Tää ei oo reilua peliä Nukkumatilta. :lol2:
Mä oon jostain syystä nyt erikoistunut noihin tiiliskiviin. Kohta ois joku saksalainen tuhatsivunen ekotrilleri luettu ja pitäs jotain uutta löytää. Noi klassikothan on järjestään aika hirveetä kuraa ja suomalaiset klassikot oon skipannu melkein kaikki. Sinuhe pitäs kyllä jossain välissä lukasta.
Onnistuin kaatumaan tuola liukkaalla. Nyt on peppu kipeenä :(

Mää oon lukenut kyllä sinuhenkin. Tosi monet sitä kehuvat, mutta minuun ei kyllä uponnut sitten yhtään. Jotenkin masentava oli. Mullakin on pitkään ollut lukemisen päämotiivina klassikoiden läpikahlaus. Onhan siellä hyviäkin seassa, mutta harva kirja noin muutenkaan enää iskee aivan ainutlaatuisella tavalla jos on useampia vuosia nenä kiinni kirjassa viettänyt.
*puhaltaa pipiä* Auttoko?![]()

Niin no sehän noissa klassikoissa on että ne on niin lainattuja että nyt niitä lukiessa tuntuu että saman on lukenut joskus ennenkin. Aikanaan varmaan lajityypeissään uraa uurtavia mutta nyt noita lukee lähinnä sen klassikkostatuksen takia. Oiskohan se Ken Folletilla jolla on noita historiallisia paksuja opuksia ja ne on kyllä törkeestä sivumäärästä huolimatta ihan sujuvaa luettavaa.
Parhaita ovat nämä "aikansa shokeeraajat" jotka nykylukijan silmin ovat raamattuakin siveellisempiä. Follettia en ole lukenut mutta laitetaanpa korvan taakse.
Kirvelee silmiä, unta, untaaa!
Huomenna salilla selkäfileet tuusan nuuskaksi.

Krooh pyyh. Suihkun jälkeen aina ramasis niin ihanasti, mut nyt ei körmähdellä..vaatii tahdonvoimaa tämä.
Jos näytät nelikymppiseltä, likaiselta FBI-agentilta, jolla on musta puku päällä niin ehkä.Oliks se mies mun näkönen? Suunnittelin just meinaa dieselin hörppääm...eiku häh?? hyi kamala myrkky.
Mää ainakin sain sen luettua, mikä kertoo melko paljon, sillä keskittymiskykyni on melko olematon enkä siedä tekotaiteellista jaarittelua (paitsi ehkä Marquezilta). Melko helppolukuinen oikeastaan, mutta pitkä, pitkä kuin nälkävuosi...Kellään tietoa onko toi Tolstoin Anna Karenina miten raskasta luettavaa. Joskus koittanu Dostojevskiä plärätä ja on kyllä yhtä hampaitten kiristelyä saada kirja luettua.
Sen siitä saa ku nukkuu kaks tuntii..![]()
Ärsyttää muut autoilijat. En itsekkään ole keskivertoa kummempi kuski, mutta hitto vie en ymmärrä ihmisiä jotka leikkivät sekä omalla että muiden hengellä :jahas: Ajoin äsken mutkaista ylämäkeä , vauhtia n. 60 km/h. Tässä kohtaa joku neropatti lähti ohittamaan minua, haloo? Olisi mennyt ruman näköiseksi jos joku olisi tullut vastaan. Mahdollista vastaantulevaa ei nimittäin olisi nähnyt mäen takaa, joten melko riskaabelia.
Jos näytät nelikymppiseltä, likaiselta FBI-agentilta, jolla on musta puku päällä niin ehkä.