Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hölmö, ne on joulukoristeita. Niissä oli varmaan pienet koukut kiinni päällä?

Emmää nyt niin blondi oo. :lol2: Mitä lie myrkkyjä piikitetty et säilyy kuukausia ok:n näköisinä...

Eikös keskiviikko oo pikkulauantai, niin sekä sauna että viski sopii tähän :D

Mää oon kyl koko ajan ollu jo perjantaifiiliksissä. :D Kyllä se todellisuus iskee taas päivän päästä ku ei vielä pääsekkään viikonlopun viettohon.

Eiku tarkootin että edellinen muistikuvasi on viskipaukku saunanjälkeen, lauantaina. "siitä se idea sitte lähti"

Haha niin joo. Käyn vähän hitaalla :D

Mää oon kyl koko ajan ollu jo perjantaifiiliksissä. :D Kyllä se todellisuus iskee taas parin päivän päästä ku ei vielä pääsekkään viikonlopun viettohon.

Mä en oo kovin hyvin ollu perillä viikonpäivistä kohta kolmeen viikkoon...

Mää oon kyl koko ajan ollu jo perjantaifiiliksissä. :D Kyllä se todellisuus iskee taas päivän päästä ku ei vielä pääsekkään viikonlopun viettohon.

viikonloppu taas? Mitähän sitä tekis. Vaikka mitäpä sitä sehän on kohta maanantai. :D

viikonloppu taas? Mitähän sitä tekis. Vaikka mitäpä sitä sehän on kohta maanantai. :D

Pöh, joudun lauantaiksi töihin... Ainapa sitä jottain keksii. :) Mutta ei maanantaista sanaakaan nyt. :evil:

Mä en oo kovin hyvin ollu perillä viikonpäivistä kohta kolmeen viikkoon...

Noi pyhät ja vapaat sotki sisäisen kalenterin aika totaalisesti. :D Mutta väliäkö sillä kunhan elää sitä päivää mikä kullaki hetkellä on menossa.

No mitä pillua????? Örgh

Siitä teille vähän läksyä inffideelit perkele

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi vittu sentään, vihdoin on eilisen puolella alkaneet hommat paketissa :dance: Kevyt lomalta paluu heti tähän kättelyyn: kouluhommia tullut väännettyä klo 12 asti, ja tuossa välissä minut pistettiin vielä kirjoittamaan kirje koko meidän kerroksen puolesta meikän ilmaisutaidon vuoksi.

Haa sainpahan revittyä itteny ylös jo seiskan jälkeen! Enkä torkuttanukkaan kertaakaan.

Haa sainpahan revittyä itteny ylös jo seiskan jälkeen! Enkä torkuttanukkaan kertaakaan.

Kuudelta soi kello. Revin itseni ylös 6.35. Oon alkanu syömään kotona miniaamiaisen ja töissä ekan tunnin jälkeen toisen. Hyvin pysyy nälkä pois eikä aamullakaan tuu niin älytön kiire.

Kuudelta soi kello. Revin itseni ylös 6.35. Oon alkanu syömään kotona miniaamiaisen ja töissä ekan tunnin jälkeen toisen. Hyvin pysyy nälkä pois eikä aamullakaan tuu niin älytön kiire.

Mulla on yleensä aikalailla tasan se 30 minuuttia aamulla aikaa. Siinä ehtii hyvin syödä ja hoitaa kaiken tarpeellisen. Suihkussaki ehtii käydä, jos haluaa.

Oon tässä nyt koko viikon painellut torkkua jonkun puoltoistatuntia aamuisin. Mennyt siinä näppärästi päivätkin vähän v*tuilleen. Aamulla sitä on vaan niin horroksessa ettei tajua. Jotain pitäis kyllä keksiä. Oon jo kokeillut laittaa kellon soimaan 5 metrin päähän. Kyllä sekin pärinä loppuu kun jaksaa odottaa eikä itseasiassa edes paljoa häiritse kun tunkee pään tyynyn ja patjan väliin :D

Lipsahti. Menin noin 0:30 nukkumaan. Kello soi 6:40, nousin 7:10 ja kasiin piti ehtiä töihin. Kuitenkin tuossa ajassa ehdin käyttämään koiran ulkona (hyvin pikaisesti), käymään suihkussa, kampaamaan turkkini ja piipahtamaan työmatkalla kaupassa :D

Back
Ylös Bottom