Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minkälaiset hiukset?

Kastanjanruskehtavat, aika pitkät.

brown.png

Kyllä sanon, että tämä diettaaminen on aivan perseestä :D Koko aika nälkä ja sitten kun ruokaa saa, on annos naurettavan ja säälittävän välillä.

Oliskohan tänään sohvapäivä vai jaksaisko lähtee kapakkaan?

Kellään tietoa onko toi Tolstoin Anna Karenina miten raskasta luettavaa. Joskus koittanu Dostojevskiä plärätä ja on kyllä yhtä hampaitten kiristelyä saada kirja luettua.

Kellään tietoa onko toi Tolstoin Anna Karenina miten raskasta luettavaa. Joskus koittanu Dostojevskiä plärätä ja on kyllä yhtä hampaitten kiristelyä saada kirja luettua.

Minusta oli vähän pitkäpiimäinen, mutta luin kuitenkin loppuun asti. Aikaahan siinä saa kulumaan tuon kokoisen järkäleen parissa jos ei muuta. Onhan se klassikko, mutta en noin muuten suosittelisi kellekään.

Se olis leffailta.. Laitetaan kotiteatteri töihin ja tarjoillaan naapurille ainakin ääniraita :) Kai ne saa tulla kahtomaanki, jos kyllästyvät vaan ääniin. Olen minä sen verran reilu naapuri!

Kyllähän se eile pärähti mukavasti tämäkin soimaan Taken 2 lopussa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minusta oli vähän pitkäpiimäinen, mutta luin kuitenkin loppuun asti. Aikaahan siinä saa kulumaan tuon kokoisen järkäleen parissa jos ei muuta. Onhan se klassikko, mutta en noin muuten suosittelisi kellekään.

Mä oon jostain syystä nyt erikoistunut noihin tiiliskiviin. Kohta ois joku saksalainen tuhatsivunen ekotrilleri luettu ja pitäs jotain uutta löytää. Noi klassikothan on järjestään aika hirveetä kuraa ja suomalaiset klassikot oon skipannu melkein kaikki. Sinuhe pitäs kyllä jossain välissä lukasta.

Back
Ylös Bottom