Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse olin muunmuassa varuskuntakerholla järjestelemässä pöytiä ja tuoleja jotain juhlaa varten, jälkeen istuskeltiin tiskillä ja emännät tarjosivat kahvia, pullaa ja limpparia. Muilla oli ollut rättisulkeiset....:hyper:

Ei perkele muistu mieleen tästä. Ite yhden ja ainoan kerran suostuin vapaaehtoseksi ja mikäs se sieltä napsahti? NO VKLP KIINNI... Opin ainakin miettimään 2 kertaa ennen kun suuni avaan.

E: oho jäi yks quote pois. Intissä vapaaehtosista kyse siis

Voi perse. Olin jo melkeen varma, että keksin semmosen kuvauksen, joka hoitelis halutun asian, mutta siinäpä ei ollutkaan yks osa analyyttinen. Fuck. Nyt joku nero voi kertoa mulle, että mikä on semmonen kiva komoleksitason konformikuvaus, joka kuvaa yksikkökiekon alueeks {|z|<1}\[0,1) niin, että ykkönen kuvautuu origoon. Ja ehkä -1 sitte ykköseks. Tai noh riittää ku kertoo mikä on se kiva kuvaus koko yksikkökiekolta puolikkaaks kiekoks ylempään puolitasoon.

Meinaatko yrittää tänään kahviautomaattikiusallisten hetkien loppuhuipennusta?

Meinaatko yrittää tänään kahviautomaattikiusallisten hetkien loppuhuipennusta?

Kyllä meinaan. Toin tänne töihin karkkia viimesen päiväni kunniaks ja kirjotin siihen sähköpostiviestiin että "toin teille nameja sen kunniaks että pääsette musta eroon" niin yks idiootti luuli että luulen kaikkien vihaavan mua :D akward.. se oli selkeesti vitsi.

Mä kuulin lounaalla että olen niin empaattinen, että musta tulis loistava kollega Dr Houselle...:jahas:

Mä kuulin lounaalla että olen niin empaattinen, että musta tulis loistava kollega Dr Houselle...:jahas:

Dr househan on älyttömän järkevä, kuulit varmaan väärin. Empaattinen vs järkevä.

Dr househan on älyttömän järkevä, kuulit varmaan väärin. Empaattinen vs järkevä.

Joo noin sen täytyy olla, melkein sama sana:D

Kyllä vilautus olis mun mielestä paljo kivempi jekku ku jotkut tyhmät laput.

Täällä on kyllä niin vääristyneitä nämä roolit; kysyin ainoalta naiselta joka täällä on, että olisko sulla käsirasvaa kun mua sattuu jo käsiin. Ei ole. Mieskollega: mikset kysy multa? No onko sulla? No ei, mutta olet aika diskriminoiva. Neukkarissa esitin saman kysymyksen, niin ilmestyy heti kaksi käsirasvapurkkia, miehiltä:D On yksi aine mikä auttaa tohon, lanoliini! Aijaa, se millä näitä kirjoja ja kortteja päällystetään vai, huijaatko nyt? Ei, se on laminaattia tollo.

Back
Ylös Bottom