Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^^Sun työmaalla käytetään paljo vaikeita sanoja!

Ootko Vokot itte vilauttanut munaa töissä? Se ois todellakin viimesen työpäivän jekku. Ei tartteis olla edes etukäteen tiedossa että on vika päivä mutta varmasti on sen jälkeen.

Tylsää. Vielä olis reilu tunti tapettavana ennen päivän viimeisiä luentoja. Oon kohta 3h istuskellut täällä kirjastossa.

En oo tehnyt tänään varmaan mitään hyödyllistä.. nää on varmaan pelkästään ilosia päästessään musta eroon :D

Tuli todettua tänään jälleen kerran miten vaikeaa voi olla juhlavaatetuksen löytäminen. :jahas: Vaikka miten kiersin vaatekauppoja ei löytynyt mitään ostettavaa. Shoppailu ei selvästi ole mun lajini! Tai sitten vika on siinä ettei mikään rätti näytä hyvältä päällä tällä vartalomallilla. :rolleyes:

Onneksi sentään muuten asiat alkaa pikkuhiljaa järjestymään, virastoja on vielä kierrettävänä, mutta yllättävän hyvää palvelua on saanut tähän mennessä monelta luukulta... :D

Tänään oli hyvä selkätreeni. Sen tietää siitä, että kumartuessa maastavedossa oksennus nousi suuhun. Miellyttävä tunne :D

Nyt odottelen että ruoka valmistuu, hirveä nälkä.

Mietin muuten tosi usein kuinka moni tekee uuden alter egon että saa purettua murheitaan tuolla seksi ja parisuhteet osiossa. Yhtäkkiä pamahtaa uusi rekisteröitynyt nimi joka vuodattaa kuin vanha tekijä, quottaa oikein ja kaikki menee proo malliin.

Mä oon mä, sad but true. Vuodatan ittenäni, mutta en mä sentään nimeäni tänne laittais vaikka sen nyt moni tietääki jo.

Mutta sitte iloisempaa juttua. Merkkasin kuukauden etäpäivät 5kpl, huomenna on yks. Käyn aamusella ennen duunia Treeni numero uno: tappaas pohkeet, siitä on sitten hyvä jatkaa muihin treeneihin päivän mittaan. Treeni numero kaksi: Rinta, hauikset kyynärvarret ja intervalli. :D

Teen mä töitäki..

^^Sun työmaalla käytetään paljo vaikeita sanoja!

No aattele, enkä ees ottanu puheeks mitään hash valueita vielä!

- - - Updated - - -

Mietin muuten tosi usein kuinka moni tekee uuden alter egon että saa purettua murheitaan tuolla seksi ja parisuhteet osiossa. Yhtäkkiä pamahtaa uusi rekisteröitynyt nimi joka vuodattaa kuin vanha tekijä, quottaa oikein ja kaikki menee proo malliin.

Mä oon mä, sad but true. Vuodatan ittenäni, mutta en mä sentään nimeäni tänne laittais vaikka sen nyt moni tietääki jo.

Mutta sitte iloisempaa juttua. Merkkasin kuukauden etäpäivät 5kpl, huomenna on yks. Käyn aamusella ennen duunia Treeni numero uno: tappaas pohkeet, siitä on sitten hyvä jatkaa muihin treeneihin päivän mittaan. Treeni numero kaksi: Rinta, hauikset kyynärvarret ja intervalli. :D

Siis sä reenaat etäpäivinä?? Mullakin on huomenna 'etäpäivä'; työreissu hevonhelvettiin:jahas: mut etäällä ollaan.

Siis sä reenaat etäpäivinä?? Mullakin on huomenna 'etäpäivä'; työreissu hevonhelvettiin:jahas: mut etäällä ollaan.

Mä treenaan AINA. Juu tottahan minä nyt etäpäivänä, ei tarvi konttorille ajaa. Säästyy n.50minuuttia muulle elämälle.

Mä treenaan AINA. Juu tottahan minä nyt etäpäivänä, ei tarvi konttorille ajaa. Säästyy n.50minuuttia muulle elämälle.

Ok, aattelin että päivällä.

Ok, aattelin että päivällä.

Ruokatauolla juu käväisen. Aamusta toi eka treeni. Pakko, mä sekoan 4 seinän sisällä. Tää on sovittu juttu pomon kans.

Back
Ylös Bottom