Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

älähän nyt,mä ajattelen positiivisesti,mua ei kuitenkaan viedä tonne vesisateeseen hiihtämään.

No toisaalta joo. Ajattele, kun sinut vietäisiin mäen päälle, pökättäisiin mäki alas ja kaatuisit suoraan alhaalla olevaan vesilätäkköön. Siinä sitä sitten oltaisi. Jollain tavalla alkoi kuulostaa myös kivalta :D

No toisaalta joo. Ajattele, kun sinut vietäisiin mäen päälle, pökättäisiin mäki alas ja kaatuisit suoraan alhaalla olevaan vesilätäkköön. Siinä sitä sitten oltaisi. Jollain tavalla alkoi kuulostaa myös kivalta :D

Tavallaan :D

Harmillinen juttu tuo vesisade,tekis kyllä mieli pöllyyttää joku kunnoon lumipesuilla:hyvä:

Ihastuttava ilma ulkona. On satanut lunta ja asteluku vissiin vaihdellut nollan molemmin puolin, sillä sataneen lumen päällä on jääkerros ja auton ikkunoihinkin on kivasti jäätynyt jääkukkasia. Onneksi on sisätilanlämmitin, niin ei tarvi rapata ikkunoita.

Treenauksen joulutauon voi näköjään lopettaa herätykseen tekstiviestillä,että tunnin päästä mennään!
Mitähän mahtaa olla luvassa tälle päivälle.
Onneks on vielä muutama päivä vapaita,niin voi vaan makoilla kipunsa pois.
Keskiviikkona loppuu vasta virallisesti joulutauko

Treenauksen joulutauko on tarkoitettu päätettäväks ASAP

Voi värkki että mä olen nukkunut huonosti. Melkein päikkärit vaatis mut ei tohdi.

Oon syöny 2 päivän aikana paninin ja kusisen makusen virolaisen tunapasteijan. Ei vieläkää tee edes mieli ajatella ruokaa. Nestehukkaa vissiin pukkaa, ku kusella oon 2 päivän aikana käyny 3 kertaa ja suu on kuiva ku peduiinin sandaali. Olo on myöskin hävyttömän paska! Millä tästä selviää? Ja huomenna ois vielä UV...

Mitä vittua :D Poitsuilla vähän vauhti päällä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihastuttava ilma ulkona. On satanut lunta ja asteluku vissiin vaihdellut nollan molemmin puolin, sillä sataneen lumen päällä on jääkerros ja auton ikkunoihinkin on kivasti jäätynyt jääkukkasia. Onneksi on sisätilanlämmitin, niin ei tarvi rapata ikkunoita.

Kun jaksais vähän rimpuilla tuolla auton syövereissä ja asentais sen sisätilalämmittimen. Kylläpä ois toisinaan kiva rymähtää lämpimään autoon. Noh, saan sen aikaiseksi ehkä ensi kesänä jos tää tahti jatkuu. Talvirenkaatki ollu jo kaikki kaks viikkoo alla.

Hitto mikä jumitus päällä. Pitäis vissiin tehdä jotain yleishyödyllistä, niinku pyyhkiä pöytiä tai jotain. Mutta ei. Toljotan vaan aina millon minnekin. Ei nyt ihan lähe. Täytyy yrittää tänään aktivoitua salille urheilemaan, josko siitä sais jotain pientä virettä päälle. Se on vissiin taas aloitettava Jägermeister-kuuri, kurkku meinaa pukata jotain apinaebolaa again, mutta minähän en moisiin sorru. Mistä ja keneltä minä näitä eboloita oikein saan?! TUNNUSTA!

Millaisia uuen vuojen suunnitelmia teikäläisillä on? :) Ammutteko ja juotte rahaa ilmaan?

Mä oon ainaki duunissa osan huomisesta. Kämppis houkutteli, että lähdettäis Senaatintorille saamaan raketit silmiin. Baariin ei kyllä saa mua helvetilläkään tommosena päivänä kun siellä on normipällien lisäksi ne harvemmin vierailevat superpällit, hirveä kaaos jne. Noooo thanks. Kotona taitaa kuitenkin olla pullollinen kuohuvaa, jonka joku herrasmies toi tuparilahjaksi.

Kaira vetää naisellisesti pikkuhousukännit kotona. Hohohohohoho

Helvetti aamupalaksi mennyt vaan sipsiä ja suklaata. Täytyis varmaan ryhistäytyä ja laittaa roiskeläppä lämpiämään. Mikroon.

Kun jaksais vähän rimpuilla tuolla auton syövereissä ja asentais sen sisätilalämmittimen. Kylläpä ois toisinaan kiva rymähtää lämpimään autoon. Noh, saan sen aikaiseksi ehkä ensi kesänä jos tää tahti jatkuu. Talvirenkaatki ollu jo kaikki kaks viikkoo alla.

Hitto mikä jumitus päällä. Pitäis vissiin tehdä jotain yleishyödyllistä, niinku pyyhkiä pöytiä tai jotain. Mutta ei. Toljotan vaan aina millon minnekin. Ei nyt ihan lähe. Täytyy yrittää tänään aktivoitua salille urheilemaan, josko siitä sais jotain pientä virettä päälle. Se on vissiin taas aloitettava Jägermeister-kuuri, kurkku meinaa pukata jotain apinaebolaa again, mutta minähän en moisiin sorru. Mistä ja keneltä minä näitä eboloita oikein saan?! TUNNUSTA!

Täällä kans kurkkuu meinaa pesiä kaktus stana.. Koko viime yön sai köhiä ku heikkopäinen. Jollain tuota kurkkua o pakko koittaa kurlata kuntoon.

Back
Ylös Bottom