Hyi olkoon. Vielä lasketellaan kinkkua
älähän nyt,mä ajattelen positiivisesti,mua ei kuitenkaan viedä tonne vesisateeseen hiihtämään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyi olkoon. Vielä lasketellaan kinkkua
älähän nyt,mä ajattelen positiivisesti,mua ei kuitenkaan viedä tonne vesisateeseen hiihtämään.
No toisaalta joo. Ajattele, kun sinut vietäisiin mäen päälle, pökättäisiin mäki alas ja kaatuisit suoraan alhaalla olevaan vesilätäkköön. Siinä sitä sitten oltaisi. Jollain tavalla alkoi kuulostaa myös kivalta :D
Tavallaan :D
Harmillinen juttu tuo vesisade,tekis kyllä mieli pöllyyttää joku kunnoon lumipesuilla:hyvä:
Treenauksen joulutauon voi näköjään lopettaa herätykseen tekstiviestillä,että tunnin päästä mennään!
Mitähän mahtaa olla luvassa tälle päivälle.
Onneks on vielä muutama päivä vapaita,niin voi vaan makoilla kipunsa pois.
Keskiviikkona loppuu vasta virallisesti joulutauko
Treenauksen joulutauko on tarkoitettu päätettäväks ASAP
Ihastuttava ilma ulkona. On satanut lunta ja asteluku vissiin vaihdellut nollan molemmin puolin, sillä sataneen lumen päällä on jääkerros ja auton ikkunoihinkin on kivasti jäätynyt jääkukkasia. Onneksi on sisätilanlämmitin, niin ei tarvi rapata ikkunoita.
Kaira vetää naisellisesti pikkuhousukännit kotona. Hohohohohoho
Kun jaksais vähän rimpuilla tuolla auton syövereissä ja asentais sen sisätilalämmittimen. Kylläpä ois toisinaan kiva rymähtää lämpimään autoon. Noh, saan sen aikaiseksi ehkä ensi kesänä jos tää tahti jatkuu. Talvirenkaatki ollu jo kaikki kaks viikkoo alla.
Hitto mikä jumitus päällä. Pitäis vissiin tehdä jotain yleishyödyllistä, niinku pyyhkiä pöytiä tai jotain. Mutta ei. Toljotan vaan aina millon minnekin. Ei nyt ihan lähe. Täytyy yrittää tänään aktivoitua salille urheilemaan, josko siitä sais jotain pientä virettä päälle. Se on vissiin taas aloitettava Jägermeister-kuuri, kurkku meinaa pukata jotain apinaebolaa again, mutta minähän en moisiin sorru. Mistä ja keneltä minä näitä eboloita oikein saan?! TUNNUSTA!