Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nooniiin, ja nyt kaverit päättivät, etteivät puhu minulle enää englanniksi vaan espanjaksi. Ihan kiva ajatus, mutta minun kielitaidolla keskustelut eivät jatkossa käsittele maailman taloustilannetta, vaan tilaan heiltä vain jatkossa kahvia maidolla.

Moi,

heti kun netti on ollut päivän pois, on pakkikselle ilmestynyt tuhat ja yksi uutta ketjua. Kaikki haluavat aloittaa salilla käynnin ja päästä Bane-kuntoon ja kaikkea. Mä oon pihalla kuin lumiukko nyt...

Btw. Mitä porukka on aina halunnut kysyä Minna Pajulahdelta tai Tuomas Kuroselta ;) Nyt voi kertoa toiveita joko privaviestinä tai tonne mun profiiliin vierasviestinä, jos siis jotain järkevää kysyttävää on.

Hain kebua "rankan" työpäivän ja salilla käynnin kunniaksi. Mitäs muiden viikonloppuun? :D

Ykkönen on luultavasti Grandie, kakkonen selkeästi Foxy ja kolmas Daiina.

Hohoh! :lol2: Määki oon nähny kyl vaikka ja mitä unia Pakkislaisista. ;)

Huomenta! Oli aika levoton yö. Näin unta, jossa olin suihkussa kolmen pakkislaisen tytön kanssa. --- ja kolmas ylläpiti keskustelua toimien samalla pyyhenaulakkona :D

Kai mulla oli itsellä sentään pyyhe päällä? :D

Nooniiin, ja nyt kaverit päättivät, etteivät puhu minulle enää englanniksi vaan espanjaksi. Ihan kiva ajatus, mutta minun kielitaidolla keskustelut eivät jatkossa käsittele maailman taloustilannetta, vaan tilaan heiltä vain jatkossa kahvia maidolla.

Voin puhua puolestasi espiskamujesi kanssa, jos järjestät suoran puheyhteyden jotenkin. En sitten ota vastuuta sanomisistani (vai -si?), mutta voin taata, että ne eivät ainakaan käsittele maailman taloustilannetta saati sitten ravintola-asioimista. :tähän joku pervo hymiö:

Lauantai- tai sunnuntaiaamun vety tai paremminkin pari vetyä pannukahvilla :kuola:

Edit. ja mansikkatripillä :D

Haha, trippien kanssa tuli syötyä joskus aikoinaan, kun olin skidimpi, mutta tosiaan nykyään tuo kahvi on erittäin hyvä kyytipoika. Talvisaikaan tuostakin herkusta menee tosin sellainen fiilis, mikä kesäisin syödessä on: aurinko paistaa mukavasti, ja vitun pikkulinnut, kun meinaavat hyppiä kenkien päälle kerjäämään ruokaa.

Voin puhua puolestasi espiskamujesi kanssa, jos järjestät suoran puheyhteyden jotenkin. En sitten ota vastuuta sanomisistani (vai -si?), mutta voin taata, että ne eivät ainakaan käsittele maailman taloustilannetta saati sitten ravintola-asioimista. :tähän joku pervo hymiö:

Kyllä jos minä joskus tulkkia tarvitsen, niin sinä olet viimeisiä ihmisiä, jonka ottaisin :lol2: Luottamus on aikalailla nolla siihen, että miten neiti ne kääntää. Kovasti ovat tosin tykänneet niistä lauseista, mitä joskus olet opettanut, ja yleensä saan ne toistaa uusille espanjalaisille tuttavuuksille "Kristian osaa muutaman hauskan lauseenkin, sano ne sano ne!"

Tosin neitien suosikki tähän asti on ollut "Tengo un rabo grande en mis pantalones ;)"

Kyllä jos minä joskus tulkkia tarvitsen, niin sinä olet viimeisiä ihmisiä, jonka ottaisin :lol2: Luottamus on aikalailla nolla siihen, että miten neiti ne kääntää. Kovasti ovat tosin tykänneet niistä lauseista, mitä joskus olet opettanut, ja yleensä saan ne toistaa uusille espanjalaisille tuttavuuksille "Kristian osaa muutaman hauskan lauseenkin, sano ne sano ne!"

Tosin neitien suosikki tähän asti on ollut "Tengo un rabo grande en mis pantalones ;)"

Hähä, onneksi et tajunnut olla varuillasi käännösteni suhteen vielä silloin, kun oikoluin CV:si. Ei ole nimittäin mikään ihme, ettet päätynyt Espanjaan vaihtoon. ;) Voin opettaa sinulle joskus lisää kivoja lauseita, tuleepahan sitten sinunkin suustasi vähän useammin hyviä juttuja.

Hähä, onneksi et tajunnut olla varuillasi käännösteni suhteen vielä silloin, kun oikoluin CV:si. Ei ole nimittäin mikään ihme, ettet päätynyt Espanjaan vaihtoon. ;) Voin opettaa sinulle joskus lisää kivoja lauseita, tuleepahan sitten sinunkin suustasi vähän useammin hyviä juttuja.

Haha :lol2: Onneksi en pistänyt Espanjaa Hollannin edelle, koska siitä olisi saattanut tulla noottia siis.

Olitko lappeen Rannassa ihan vain käymässä, vai viivytkö useamman päivän?

Perjantaina joskus klo 16 saavuin, ja lauantaina klo 12 lähdettiin takaisin päin. Piti pari sukulaista nähdä ja raportoida miten Hollannissa menee, niin siinähän se meni. Huikea kaupunki (henk. koht. 2. paras Suomessa), ja varmaan ensi kesänä taas piipahtamaan, jos silloin tutustuisi paremmin paikalliseen yöelämään, ilman autolla liikkumista.

Perjantaina joskus klo 16 saavuin, ja lauantaina klo 12 lähdettiin takaisin päin. Piti pari sukulaista nähdä ja raportoida miten Hollannissa menee, niin siinähän se meni. Huikea kaupunki (henk. koht. 2. paras Suomessa), ja varmaan ensi kesänä taas piipahtamaan, jos silloin tutustuisi paremmin paikalliseen yöelämään, ilman autolla liikkumista.

Harmi ettet oo enää maisemissa, olis voitu käydä sumpit hörppäämässä jossain.

Kiitos ehramnn tästä aivan paskalta maistuvasta maitorahkastasi, hilloa kehiin! Eikös joku täällä suositellu kanelia vai muistanko väärin?

Back
Ylös Bottom