Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiitos ehramnn tästä aivan paskalta maistuvasta maitorahkastasi, hilloa kehiin! Eikös joku täällä suositellu kanelia vai muistanko väärin?

Minääää! Mut mää söin kyl Valion pehmeetä ku se oli tarjouksessa lähikaupassa. Oli ihan hyvää kam...kanelin kanssa.

Haha! Kenellä nyt suihkussa ois pyyhe päällä? ;) Ainakaan mun unissa :D

:D Jassoo. Nice to know.

Eipä oo enää montaa päivää tätäkään vuotta jäljellä, hyvä vaan. :)

Moi! Mulla on pää tyhjä karvoista. Ehkä se tässä kohta täyttyy.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Haha! Kenellä nyt suihkussa ois pyyhe päällä? ;) Ainakaan mun unissa :D
Tämä ei nyt tee yhtään hyvää sun hyvää sun homon maineelle. :rolleyes:

Moi! Mulla on pää tyhjä karvoista. Ehkä se tässä kohta täyttyy.
Muistitko poistaa myös nenä- ja korvakarvat? Tuossa iässä niitäkin alkaa jo olemaan.

----

Mää kävin shoppaileeeeeeeen! Sain vihdoin viimein ostettua uuden toppatakin, vaikkei se ihan unelmien tapaus olekaan.
Stockalta mukaan tarttui uusi treenipaita ja trikoot. Ihmeen kaupalla mun hehtaariäässi mahtui XS:n trikoisiin. :wtf:
Ja jotain muutakin pientä kivaa löytyi. Mm. toppi uuden vuoden bileisiin, vaikka joutuisin bilettämään soolona.

Muistitko poistaa myös nenä- ja korvakarvat? Tuossa iässä niitäkin alkaa jo olemaan.

Ei tälläkertaa tarvinnu. Ne kasvaa paljo hitaammin ku tukka.

Ja soolona voi bilettää vaikka älästi!

Jaa, mulla tuli vaan soolohommista ekana mieleen että ollaan yksin kotona.

Ja jotain muutakin pientä kivaa löytyi. Mm. toppi uuden vuoden bileisiin, vaikka joutuisin bilettämään soolona.

Ei sooloilua! Pietään oma bondage-Alias-iltama kootulla porukalla ja lähetään viihteelle! :dance2: :kippis1:

Lähtiksö joku tanssimaan hitaita mun kans?

Ei lähe! Entä nopeita?

Back
Ylös Bottom