Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos ehramnn tästä aivan paskalta maistuvasta maitorahkastasi, hilloa kehiin! Eikös joku täällä suositellu kanelia vai muistanko väärin?
Haha! Kenellä nyt suihkussa ois pyyhe päällä? ;) Ainakaan mun unissa :D

Tämä ei nyt tee yhtään hyvää sun hyvää sun homon maineelle.Haha! Kenellä nyt suihkussa ois pyyhe päällä? ;) Ainakaan mun unissa :D

Muistitko poistaa myös nenä- ja korvakarvat? Tuossa iässä niitäkin alkaa jo olemaan.Moi! Mulla on pää tyhjä karvoista. Ehkä se tässä kohta täyttyy.
Muistitko poistaa myös nenä- ja korvakarvat? Tuossa iässä niitäkin alkaa jo olemaan.
Riippuu varmaan vähän missä bilettää. Tosin bilettämällä alasti kaupunnilla ei tarvi olla kauan yksin vaan pääsee ainakin kivojen poliisisetien huomaan.Ja soolona voi bilettää vaikka älästi!
Ja jotain muutakin pientä kivaa löytyi. Mm. toppi uuden vuoden bileisiin, vaikka joutuisin bilettämään soolona.
Bondagea!!!!Ei sooloilua! Pietään oma bondage-Alias-ilta kootulla porukalla ja lähetään viihteelle! :dance2: :kippis1:
Kuulostaa nappisuunnitelmalta! I'm in. :dance:Pervot!