Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Enkai minä nyt helvetti missään eroottisissa unissa esiinny.

Tänää on sellanen tunne perseessä että palaa rahaa monta tonnia. Heh. Pakko kai se on kun se on sielä perseessä ollu jo ties kuinka kauan eikä oo ulos tullu vaikka kuinka olis tilaa housuihi laskee vaikka lahkeesee asti. Ja kun toi palkkapäiväkin oli tossa taas...

Maitorahkasta tulee yllättävän herkullista kun laittaa kanelia sekaan! :kuola:

Ai niin ja minäkin näin toissayönä pakkisunia. Härski uni oli se. Hyvin härski. Höhöö.

Taas tuli koisittua melkein kellon ympäri. Jos sitä söis jotain ja lähtis salille veivaamaan Deltsejä ja Rintaa!

Viimeistä kertaa salille vuonna -12. Onhan tämä sitten jo kolmas kerta tässä kuussa. Melko säälittävä suoritus. :( Ihan hengästyy jo farkkujen kiskomisesta jalkaan. :jahas:

Edit. Mä näin viime yönä unta, että hakkasin zombia liikennemerkillä keskellä hämeenkatua.

Reilu kilo poron sisäfilettä valmistuksessa. Tuli ostettua Lapista kokonainen elukka, ja sitä on nyt pakastin täynnä. Tää on vissiin aika hintavaa ihan kaupasta ostettuna, ei pääse ehkä ihan oikeuksiinsa mun käsissäni. :hyper:

2f6as-failbook-silly-dog-you-cant-bake-youre-a-dog.webp

Nilkka vähä kiukutellu toissapäiväsestä pulkkamäkireissusta asti, mutta eiiiiiiij se menoo haittaa.

Tänään kattelee hallii Tappara-JYP :) Ei odotuksia.

uhhuh kohta elokuviin porukalla, onpas akan kaveri pistäny kivat pökät jalkaan, sanonpa vaan.. Treenit ei taida uppoo vielä tarpeeksi mielialaan.

Back
Ylös Bottom