Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun olis vaan illalla/yöllä nipistäny silmät kiinni eikä enää kuikuillu puhelinta niin olis tunnin enempi saanu unta eikä nyt ois itkemisestä pää kipee. Suru-uutisia, kuinkas muuten ja yksi meidän lajin hienoista miehistä on lähteny manan majoille. Hemmetinmoinen menetys sekä ystävänä että lajin parissa touhunneena työmiehenä, joka kyllä otti paskat niskaansa muidenkin puolesta. Onpahan melkoista.

Ei paljon huvittais töihin lähtee mutta lähdetään nyt kuitenki.

Harmi kun niin harvassa paikassa on bluesia tarjolla.
Totta!
Hyvää bluesia suomessa tarjotaan ääriharvoin ja bluesiakin vain harvoin. Tavastialla nyt jokunen keikka vuodessa taitaa olla, mutta muuten en ole oikein nähnyt. Täytyy varmaan alkaa enemmän kyttäämään itsekkin, mahtavaahan se on kuunnella.

Tänään kattoo hobittia, onneksi jo iltapäivällä. Ensin hoidettava kuitenki sali alta.

Huomenta! Piti lähteä eilen radalle mutta kaverit peruivatkin koko homman, ja ei sitä yksinkään viitsinyt lähteä dokaamaan. Nyt siis virkeänä hereillä ja jos sitä lähtisi tunnin-parin sisällä salilla käymään. Iltapäivällä lähtee juna kohti Oulua, täytyy käydä serkkuja moikkaamassa pitkästä aikaa.

Tänään kattoo hobittia, onneksi jo iltapäivällä. Ensin hoidettava kuitenki sali alta.

Tuli käytyä kaksdeenä kattomassa tossa pari viikkoa sitten ja tekis mieli mennä tarkistaa se HFR kans, ehkä tänään tai huomenna tai jotain. Ties vaikka oliskin miellyttävä. Siitä perus 3D:stä oon yks kokemuskerta vuoden parin takaa tai jotain ja oli melko perseestä...

Mulla näyttää olevan kaapissa flunssalääkettä, josta Breaking Badissa tehdään amfetamiinia.
Tosin ehkä vedän sitä sellaisenaan, niin auttaa varmaan paremmin tukkoisuuteen...
Kova shoppailupäivä edessä.

Totta!
Hyvää bluesia suomessa tarjotaan ääriharvoin ja bluesiakin vain harvoin. Tavastialla nyt jokunen keikka vuodessa taitaa olla, mutta muuten en ole oikein nähnyt. Täytyy varmaan alkaa enemmän kyttäämään itsekkin, mahtavaahan se on kuunnella.

Hyväthän bileet ne oli,ja kyllä se musiikkikin uppos muhun,mutku siel tuli humalaan...

Huomenta! Oli aika levoton yö. Näin unta, jossa olin suihkussa kolmen pakkislaisen tytön kanssa. Yksi kehui vuolaasti suihkusaippuani miehekästä tuoksua, toinen kärsi suunnattomasta ketutuksesta sotkettuaan peilin hammastahnapisaroilla ja kolmas ylläpiti keskustelua toimien samalla pyyhenaulakkona :D

Huomenta! Oli aika levoton yö. Näin unta, jossa olin suihkussa kolmen pakkislaisen tytön kanssa. Yksi kehui vuolaasti suihkusaippuani miehekästä tuoksua, toinen kärsi suunnattomasta ketutuksesta sotkettuaan peilin hammastahnapisaroilla ja kolmas ylläpiti keskustelua toimien samalla pyyhenaulakkona :D

Ykkönen on luultavasti Grandie, kakkonen selkeästi Foxy ja kolmas Daiina.

Mäkin näin unta eräästä pakkislaisesta miehestä, joka on jo vanha tuttu täältä. Oltiin yhdessä jossain kämyisessä lomakohteessa, jossa ei motellihuoneessa ollut vessanpönttöä. Jouduin kakkimaan roskikseen, ja lisäksi vielä täytin sen vedellä koska olen intohimoinen pillupuhelimen ystävä. Sitten vasta keksin, että mitäköhän se kaveri miettiin, kun löytää pökäleitä roskiksesta vedessä lillumasta. Olin samalla kauhuissani ja hysteerisen huvittunut. Petite voisi tulkita tämän unen. :D

Back
Ylös Bottom