Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juuri näin. Muijakin viskaisi loppu topan roskiin ja päätti lopettaa. Eipä se paljoa polttanut ennestäänkään, töissä pari päivässä, mutta nyt päätti lopettaa kokonaan.

Oliko sillä vaihtoehtoja?

Noh, en minä hirveästi röökin polttamisesta välitä, mutta ei tuo pari päivässä minua ole niin haitannut, varsinkaan kun ei kotona haise. Olen kyllä vihjaillut siihen suuntaan, että lopettaa saa.

Viittasin tuolla edellisellä viestillä lähinnä siihen, että oletko ollut koko joulun valkoinen hihaton päällä.

No hei päivänsäteet:) Sanoisin että meleko paljon lumen lapioimista täällä noin ESPOOSEEN. Ihan pimeetä suorastaan. Naapurin mouho-setä kyttäsi taas jossain ja tuli huutamaan mulle jo kun ajoin pihaan, totesin että teille sitä ei ole näköjään kotona opetettu tapoja. Sen mielestä mahdan olla melkoinen raggari pinkeissä toppahousuissa kun teen kaikki tämän taloyhtiön pahat teot.
Kerään tässä rohkeutta, mun pitää sattuneesta syystä pestä uuni. Ei joku haluaisi pestä sitä, voisin vaikka maksaa 3 €? Ja Espoon alajaostolle tiedoksi, että oli aivan laitimmainen pizza jonka teille teen, ainakin jos siinä on pekonia, nimittäin mun palohälytin huusi melko tauotta kun en ollut huomannut että ne pekonirasvathan on siellä uunissa kun aloin paistaa kinkkua:face:

Unohdin ostaa glögiä! Noooooooo!!!!!!!

Pitänee tyytyä kuumaan kaakauhun rasvattomasta maidosta eikä siihenkään ole terästystä saatavilla. :(

Eilen baarissa joku jäbä toi minulle kokonaisen shampanjapullon, ja pyysi minua juomaan sen. Aika jännittävää :D

Unohdin ostaa glögiä! Noooooooo!!!!!!!

Pitänee tyytyä kuumaan kaakauhun rasvattomasta maidosta eikä siihenkään ole terästystä saatavilla. :(

En oo tänä vuonna glögiä juonu, enkä juo!

Tässä täytyy nyt tietää että annoitko sä sille? :)

Heh, en :D En meinannut juoda koko skumppaa, koska se oli avattu. Kävi nimittäin mielessä kaikkea tyrmäystipoista myrkkyyn, kun tämä kaverikin oli minulle täysin tuntematon. Vasta sitten kun pari vieressä ollutta kaveria rupesivat pulloa tyhjentämään uskaltauduin itsekkin hörppäämään :rolleyes:

Kenenkäs papereilla sä olet paariin päässyt?

En tiedä, löysin maasta ;)

Jokohan mä laitoin tän tänne? Örgh

:rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pittäiskö siunki välillä matkustaa poies sieltä jänkhältä?

Lapissa ihmiset elää väkevämmin!

Elä sie hulluja puhu!

Back
Ylös Bottom