Juuri näin. Muijakin viskaisi loppu topan roskiin ja päätti lopettaa. Eipä se paljoa polttanut ennestäänkään, töissä pari päivässä, mutta nyt päätti lopettaa kokonaan.
Oliko sillä vaihtoehtoja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näin. Muijakin viskaisi loppu topan roskiin ja päätti lopettaa. Eipä se paljoa polttanut ennestäänkään, töissä pari päivässä, mutta nyt päätti lopettaa kokonaan.
Note to yourself: älä mene röökille muutenkaan ;)
Oliko sillä vaihtoehtoja?
Noh, en minä hirveästi röökin polttamisesta välitä, mutta ei tuo pari päivässä minua ole niin haitannut, varsinkaan kun ei kotona haise. Olen kyllä vihjaillut siihen suuntaan, että lopettaa saa.
Sanoisin että meleko paljon lumen lapioimista täällä noin ESPOOSEEN. Ihan pimeetä suorastaan. Naapurin mouho-setä kyttäsi taas jossain ja tuli huutamaan mulle jo kun ajoin pihaan, totesin että teille sitä ei ole näköjään kotona opetettu tapoja. Sen mielestä mahdan olla melkoinen raggari pinkeissä toppahousuissa kun teen kaikki tämän taloyhtiön pahat teot. Mihin matka?
Eilen baarissa joku jäbä toi minulle kokonaisen shampanjapullon, ja pyysi minua juomaan sen. Aika jännittävää :D

Eilen baarissa joku jäbä toi minulle kokonaisen shampanjapullon, ja pyysi minua juomaan sen. Aika jännittävää :D
Unohdin ostaa glögiä! Noooooooo!!!!!!!
Pitänee tyytyä kuumaan kaakauhun rasvattomasta maidosta eikä siihenkään ole terästystä saatavilla. :(
Tässä täytyy nyt tietää että annoitko sä sille?![]()

Kenenkäs papereilla sä olet paariin päässyt?
En oo tänä vuonna glögiä juonu, enkä juo!
En oo tänä vuonna piparia saanu enkä tule saamaan :(En oo tänä vuonna piparia syöny, enkä syö.
Pittäiskö siunki välillä matkustaa poies sieltä jänkhältä?
Lapissa ihmiset elää väkevämmin!