Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

6h päästä lähtis meijän partyboximinibussi posottelemaan kohti hesaa!! Ei herranjestas ku tulee ebin reissu! Pitää kyllä riipasta heti aamusta 4senttiä kossua huiviin, niin lähtee matka heti hyvin käyntii! :D Voi unohtaa reenijutut ja intin alkamisen vähäks aikaa. Huomenna tähän aikaan tallinnassa varmaan kuosit kunnossa ja baariin menossa :D

Mitä? Meinaatko laulaa?! :eek:
No, jos kerran noin nätisti pyydät... kröhöm.
Ensin tunnetumpi versio äänenavauksena:

"Tuiki tuiki tähtönen iltaisin sua katselen,
Korkealla loistat vaan, katsot alas maailmaan,
Tuiki tuiki tähtönen iltaisin sua katselen"

Sitten ihan sulle omistettu kipale samalla sävelellä:

"Nukkuu nukkuu Hiittiskin, vaikka kettu laulaakin,
Korkealle pääse ei, mut uni tulee paremmin,
Nukkuu nukkuu Hiittiskin, vaikka kettu laulaakin"

Ryhtyy korpeemaan jo tämä lomailu. Salillekaan pääse. Tänään tein ensimmäisen liikuntasuoritteen viiteen (vai kuuteen) päivään eli kahvakuulatempausta. Hengästyin jo muutaman toiston jälkeen, huoh :D

Ryhtyy korpeemaan jo tämä lomailu. Salillekaan pääse. Tänään tein ensimmäisen liikuntasuoritteen viiteen (vai kuuteen) päivään eli kahvakuulatempausta. Hengästyin jo muutaman toiston jälkeen, huoh :D

Joo ei siinä tarvi ku painoja katella, niin tulee jo hiki. :D Siihen vielä alkoholiläträilyt joukkoon niin tulee katabolia jo pelkästä salinhajusta. Tosin te nuorethan ette semmosia harrasta.

Ihan yhtä hauskaa ku vähän ottaneenakin. Osaa nauttia musasta yhtälailla. :)

Unohdat sen oleellisen asian, että kännissä "moovssit" vain paranee. Kun sie aamulla kello 03:06 tempaset parit pyykinpesut, voinkirnuut, pyykinlaitot ja maagiset miekat, niin voin vannoa ettei kukaan jää kylmäksi.

e. kaikki naiset jotka on nuo meikältä nähny on ollu silminnähden kateellisia ja kääntäny katseen poies ettei vain maagisesti vetäytyis tanssimaan. True story.

Helpompi se on humalassa tanssia, kun ei saa mitään selvää musiikista, niin se ei häiritse hyviä muuvseja.

Haha, kieltämättä alkoholi pistää vähän enemmän vipinää jalkoihin ja lantioon. :rolleyes:

Nyt ei taas näköjään väsytä. Dataillaan sitten aamuyöhön asti :jahas:

Mua häirihtee ku mulla on jossaki pikkuinen karkkiaski, mut en tiiä missä se on... Haluttais makiaa. :jahas: Jospa meen nukkumaan ja unessa sen sijainti paljastuu mulle.

Kävin just röökillä ja tuli semmonen fiilis; ''Enhän mä viel huomenna voi mennä duuniin''. Niin epätodellinen olo vapaiden jälkeen:< No onneks vaan kaks päivää ja sit taas voi flippailla.

TEREEEVE! ja iltaa. Onneks huomenna on sali auki ja pääsee nöyrtyyn taas raudan alle. Ikävä jo melkein ehti tuleen, kun 5 päivää sai pitää taukoo.

Back
Ylös Bottom