Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Uusi". *tirsk* Jos pystyisit nollaamaan viestiesi määrän niin ehkä melekeen vois uskoa. :lol2: Homman nimi on HCBB, ofc!

Oottelua jokos sitä kohta pääsis lähtemään salille, kamala pakkanen ja viima ulkona. Mutta eiköhän salilla tuu silti lämmin!

Joko mä saan lähteä kotiin?

Ai ai ai mun ranne. Mä en ala. Töissä piti nostella jotain vanhoja opetustauluja (you know those from the 60's-70's?). En nostanu ku muutamaa kerralla ja varoen, mutta ei. Jos ei oo kuosis ni ei vaan oo, prkl! Hirvee särky. Mä rupeen superläskiks.

Ai ai ai mun ranne. Mä en ala. Töissä piti nostella jotain vanhoja opetustauluja (you know those from the 60's-70's?). En nostanu ku muutamaa kerralla ja varoen, mutta ei. Jos ei oo kuosis ni ei vaan oo, prkl! Hirvee särky. Mä rupeen superläskiks.
Sama fiilis :face:

Pidäppä kuule sinäkin ne kädet peiton päällä.

Ihan ku maanantai ja tiistai ois vaihtanu paikkojaan. Kadotin sali- ja kirjastokorttini ja aamulla unohdin bussikortin himaan. :jahas:

E: enkä osaa prkl kirjottaa

Miten nämä viikot voi olla näin hemmetin tylsiä? Päivästä toiseen kotona rötväämistä. Ainoa aktiviteetti on salilla käyminen. Ja silti vituttaa inttiin lähtö, vaikka siellä ei varmasti tekemistä puutu.

Miten nämä viikot voi olla näin hemmetin tylsiä? Päivästä toiseen kotona rötväämistä. Ainoa aktiviteetti on salilla käyminen. Ja silti vituttaa inttiin lähtö, vaikka siellä ei varmasti tekemistä puutu.
Sosiaalisen elämän ylläpito on ihan mukiinmenevää ajanviettoa :rolleyes:

Back
Ylös Bottom