Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kukas nää oot? Joku uus tyyppi...Onko ollu ikävä?
Joo, mä oon uus Pakkiksella. Mikä täällä on homman nimi?Kukas nää oot? Joku uus tyyppi...
Onko ollu ikävä?
Maailmalla.Veeille missä helvetissä sitä on oltu?
Maailmalla.
Joko mä saan lähteä kotiin?
Sama fiilis :face:Ai ai ai mun ranne. Mä en ala. Töissä piti nostella jotain vanhoja opetustauluja (you know those from the 60's-70's?). En nostanu ku muutamaa kerralla ja varoen, mutta ei. Jos ei oo kuosis ni ei vaan oo, prkl! Hirvee särky. Mä rupeen superläskiks.
Ai ai ai mun ranne. Mä en ala. Töissä piti nostella jotain vanhoja opetustauluja (you know those from the 60's-70's?). En nostanu ku muutamaa kerralla ja varoen, mutta ei. Jos ei oo kuosis ni ei vaan oo, prkl! Hirvee särky. Mä rupeen superläskiks.
Pidäppä kuule sinäkin ne kädet peiton päällä.
Ai ai ai mun ranne. Mä en ala. Töissä piti nostella jotain vanhoja opetustauluja (you know those from the 60's-70's?). En nostanu ku muutamaa kerralla ja varoen, mutta ei. Jos ei oo kuosis ni ei vaan oo, prkl! Hirvee särky. Mä rupeen superläskiks.
Sosiaalisen elämän ylläpito on ihan mukiinmenevää ajanviettoaMiten nämä viikot voi olla näin hemmetin tylsiä? Päivästä toiseen kotona rötväämistä. Ainoa aktiviteetti on salilla käyminen. Ja silti vituttaa inttiin lähtö, vaikka siellä ei varmasti tekemistä puutu.