Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No voi kiukku, prinsessa päivänsäde offiicilla tänään:jahas: Tänään on ekat näistä pikkujoulutuksista. Päättelin että on pienempi paha mennä, kuin pahoittaa kaverin mieli. Onneksi sentään ensimmäistä päivää vähän terveempi olo. Kiukuttaa olla elämää pienemmässä mekossa töissä, jouduin raahaamaan työkaverin vessaan vetämään vetoketjun ylös. Ja jo samantien kun pääsin konttorille, tajusin että helvetti meillä on tänään muutto täällä enkä voi edes kumartua:jahas: Eräs asiakkaan tyyppi sanoi että voi kun olet hyvännäköinen, saadaanko me susta kuva. No ette aivan varmasti saa:jahas::jahas::jahas: Että hauskaa päivää vaan teillekin. Itsehän jatkan kiukuttelua.

Eli se pomohan siinä jäätyi :D

jeps niinhän se tais jäätyä no mutta en mäkään tilannetta paremmin hoitanut koska sanoin "kyllä kyllä" ja hymyilin nätisti :D

Hiljaisia hetkiä ja vaivaantunutta tunnelmaa. Mistähän syystä kuulostaa jotenki tutulta?.

en tiiä mulle on ainakin täysin arkipäivää vaivaantunut tunnelma :D

Nukuttaaaaaa.

Kyllä. :zzzz:

Ottaisin pikapäikkärit tässä toimistopöydällä jossei ois niin paljon tekemättömiä hommia (ja silti roikun Pakkiksella).

jeps niinhän se tais jäätyä no mutta en mäkään tilannetta paremmin hoitanut koska sanoin "kyllä kyllä" ja hymyilin nätisti :D

Olisikohan jäätynyt vielä pahemmin, jos olisit näyttänyt rinnat? Vai senkö takia se jäätyikin? :rolleyes:

Mielenkiintoista. Tässä pikkuhiljaa pudotellut painoa syyskuun alusta 88->82. Salilla en ole käynyt vaan keskittynyt pelkästään aerobiseen ja pallopeleihin. Nyt kiristää tämä päälläoleva kauluspaita hauiksen kohdalta? Vanha paita, niin tuskin on pesussakaan kutistunut. :confused:

No voi kiukku, prinsessa päivänsäde offiicilla tänään:jahas: Tänään on ekat näistä pikkujoulutuksista. Päättelin että on pienempi paha mennä, kuin pahoittaa kaverin mieli. Onneksi sentään ensimmäistä päivää vähän terveempi olo. Kiukuttaa olla elämää pienemmässä mekossa töissä, jouduin raahaamaan työkaverin vessaan vetämään vetoketjun ylös. Ja jo samantien kun pääsin konttorille, tajusin että helvetti meillä on tänään muutto täällä enkä voi edes kumartua:jahas: Eräs asiakkaan tyyppi sanoi että voi kun olet hyvännäköinen, saadaanko me susta kuva. No ette aivan varmasti saa:jahas::jahas::jahas: Että hauskaa päivää vaan teillekin. Itsehän jatkan kiukuttelua.

No höh! Mä en uskalla halata, mutta ehkä silmukka vielä tänäänkin uskaltaa yrittää. Huvittaa vaan tuo pukeutumisjuttu. Tälläkertaa uskon että nainen on pukeutunu vain itseään varten, koska et yhtään välitä toisten kehuista.

No höh! Mä en uskalla halata, mutta ehkä silmukka vielä tänäänkin uskaltaa yrittää. Huvittaa vaan tuo pukeutumisjuttu. Tälläkertaa uskon että nainen on pukeutunu vain itseään varten, koska et yhtään välitä toisten kehuista.

Mä olen pukeutunut siksi, ettei sinne ravintolaan voi mennä farkuissa, mikä on suunnaton harmi. Joskus on ihan hauska pukeutua mekkoon, mutta ei tälleen puolikipeänä kun ei yhtään kiinnosta. Ja se valokuva nyt on ihan yksinomaan kiusallista. Tämä on työpaikka.

Juu minä kun olen tunnettu siitä että vilautan erityisesti pomoille :rolleyes: tämänkö takia mulle tarjottiin jatkoo työsopimukseen? :D

edit. samalta salilta näköjään toi yks tyyppi selviytyjissä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012121116442561_vi.shtml

Eieijei! Jos olisit vilauttamisen sijaan näyttänyt ihan kunnolla, niin olisit jatkon lisäksi saanut ylennyksen. Ihan perusjuttua tällaiset. Kyllä sun naisena pitäisi tietää.

Lukaisin kilpailijoiden kuvaukset ja niiden perusteella veikkaan, että joukkoon on osunut useampikin pakkislainen. Ja yksi duunikaveri.

Pakkis kun on täynnä noita joululahjajuttuja, niin...

Lääkäri, asianajaja ja rekkakuski istuivat baarissa.

Lääkäri kertoi ostavansa vaimolleen syntymäpäivälahjaksi* turkin ja timanttisormuksen, sillä jos hän ei pidä turkista, niin hän rakastaa kuitenkin koska sai timanttisormuksen.

Asianajaja kertoi ostavansa vaimolleen viimeisintä muotia olevan mekon ja kultaisen kaulaketjun, sillä jos hän ei pidä mekosta, niin hän rakastaa kuitenkin koska sai kultaisen kaulaketjun.

Rekkakuski kertoi ostavansa tyttöystävälleen Scanian T-Paidan ja sukset, sillä jos hän ei pidä T-Paidasta, niin hän voi suksia vittuun.

:)

Ennustan että saat myös suklaata. Mäki meinaan saada.

Back
Ylös Bottom