Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli se pomohan siinä jäätyi :D
Hiljaisia hetkiä ja vaivaantunutta tunnelmaa. Mistähän syystä kuulostaa jotenki tutulta?.
Nukuttaaaaaa.

jeps niinhän se tais jäätyä no mutta en mäkään tilannetta paremmin hoitanut koska sanoin "kyllä kyllä" ja hymyilin nätisti :D

Olisikohan jäätynyt vielä pahemmin, jos olisit näyttänyt rinnat? Vai senkö takia se jäätyikin?![]()
tämänkö takia mulle tarjottiin jatkoo työsopimukseen? :DNo voi kiukku, prinsessa päivänsäde offiicilla tänään:jahas: Tänään on ekat näistä pikkujoulutuksista. Päättelin että on pienempi paha mennä, kuin pahoittaa kaverin mieli. Onneksi sentään ensimmäistä päivää vähän terveempi olo. Kiukuttaa olla elämää pienemmässä mekossa töissä, jouduin raahaamaan työkaverin vessaan vetämään vetoketjun ylös. Ja jo samantien kun pääsin konttorille, tajusin että helvetti meillä on tänään muutto täällä enkä voi edes kumartua:jahas: Eräs asiakkaan tyyppi sanoi että voi kun olet hyvännäköinen, saadaanko me susta kuva. No ette aivan varmasti saa:jahas::jahas::jahas: Että hauskaa päivää vaan teillekin. Itsehän jatkan kiukuttelua.
No höh! Mä en uskalla halata, mutta ehkä silmukka vielä tänäänkin uskaltaa yrittää. Huvittaa vaan tuo pukeutumisjuttu. Tälläkertaa uskon että nainen on pukeutunu vain itseään varten, koska et yhtään välitä toisten kehuista.
Juu minä kun olen tunnettu siitä että vilautan erityisesti pomoilletämänkö takia mulle tarjottiin jatkoo työsopimukseen? :D
edit. samalta salilta näköjään toi yks tyyppi selviytyjissä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012121116442561_vi.shtml

Mitäs Santsi toivoo joulupukilta?

Lihakset :D No ei... En oo toivonu kuule yhtää mittää... Nii vaatimaton olen![]()
Haleja vaahtokarkille!:haart: