Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aloitankin uuden reeniviikon jo huomenna, koska tapahtui se historiallinen ihme, etten ole juonut viikonlopun aikana ainuttakaan alkoholijuomaa! :rock: Penkistä vois yrittää 105killoo :nolo:

Tekee välillä hyvää olla ilman, penkkiä

Joku joskus ties kertoa, että parhaat tulokset tehdään aamutreenissä, kun edeltävänä iltana on juotu muutama olut.

Tekee välillä hyvää olla ilman, penkkiä

Joku joskus ties kertoa, että parhaat tulokset tehdään aamutreenissä, kun edeltävänä iltana on juotu muutama olut.

En tehny penkkiä tämän viikon rintareenissä... No teinpäs, mutta Alotin vinopenalla, jonka jälkeen 4 pitkää sarjaa normipenaa. Pena on vaan nii hyvä liike rinnalle. En vois kuvitella tekeväni rintareeniä ilman penkkiä vaan pelkillä vemputusliikkeillä.

En tehny penkkiä tämän viikon rintareenissä... No teinpäs, mutta Alotin vinopenalla, jonka jälkeen 4 pitkää sarjaa normipenaa. Pena on vaan nii hyvä liike rinnalle. En vois kuvitella tekeväni rintareeniä ilman penkkiä vaan pelkillä vemputusliikkeillä.

Onko penkille muka joku korvaavakin liike, siis jossei käsipainovariaatioita lasketa?

Mä meinasin ottaa unoset hepan heitettyä mut selästä, mut sit totesin että ihan tais sattuakin. Perrkele, vittu mä deadliftaan ennemmin kuin uskottekaan! Ei mulla oo ku ranteessa pieni murtuma ja selässä jonkin sortin venähdys revähdys. Perrkele. Huomisaamun herääminen pelottaa. Otan jo valmiiks mömmöt sängyn viereen, että pääsen ylöskin..

Tosi nainen huutaa vaan perkelettä ja puree hammasta. Maanantaina salille!

Tosi nainen huutaa vaan perkelettä ja puree hammasta. Maanantaina salille!

Pohkeita ja oikean käden hauista ja ojentajaa voi reenata vielä! Kyykkyä tulee reenattua ku laskeudutaan vessanpöntölle, ja selkäki pysyy suorana, muuten sattuu aivan törkeesti.

Vai et sellasta sitten.

Anna Puu on muuten hirvee mamma. Mä oon pettyny. Ja itteeniki oon pettyny ku en kehannu mennä kovalaisen heikille juttelee vaik oli tilaisuus.

Nuo LOTR-leffat on kyllä semmosta paskaa, että hyh hyh.

Vois itse katsoa jonkun laatu leffan, syödä vähän, ja koittaa käydä nukkumaan.

Kylläpä tuli pahan hajuinen pieru. Pyllystä siis.

Baarissa soi niin hyvää trancea, että oli ihan tippa tulla linssiin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
tätä ei muuten monessakaan baarissa enää kuule!!

No ei, ja siksipä se jäikin niin hyvin mieleen. :) Alusta iltaa kaikki parhaimmat klassikot soittivat. :D

- - - Updated - - -

Mites Daiinan pikkujoulut?

Ihan jees, käytiin teatterissa ja siellä oli huippu hauska esitys. Sit baariin tanssaamaan ja nälän yllättäessä hain kebua. Väsymys iski ja nyt spämmään Pakkikselle, kiitos vain kysymästä. :)

No ei, ja siksipä se jäikin niin hyvin mieleen. :) Alusta iltaa kaikki parhaimmat klassikot soittivat. :D

Mää oon tasan kerran ollu baarissa/bileissä missä soi silleen classikko trancea ja niiiiiiiiin toivonu pääseväni uudestaan sellasiin. Satunnaisesti niitä järkätään kyllä mutta liian harvoin! Sitte ku käy toivoo ni soittaa ehkä yhden jos sitäkäään.. :( Tota linjaa toivois kuulevasa monestikki!

Ihan jees, käytiin teatterissa ja siellä oli huippu hauska esitys. Sit baariin tanssaamaan ja nälän yllättäessä hain kebua. Väsymys iski ja nyt spämmään Pakkikselle, kiitos vain kysymästä. :)
Kuulostaa oikein mainiolta. Varsinkin tuo Pakkikselle spämmääminen.:D

Back
Ylös Bottom