Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai te kairasitte reikiä siellä, eiks siitä pysty heittämään arvion?

e: siis jäähän

Heh. Kaveri yrittää vääntää rautalangasta. Ku ei me siis käyty ku oli kylmä. Täs rantapirtis kekkaloidaa vaa. On kuulemma tuo vanha äijä käyny jo useemman kerran pilkkimäs. Ei sekää senteistä mitää tiiä ku kysyin, mut se onki aamulla kuudelta jo ruvennu ottaa :D

Ei kannata muijaa ottaa mukaan. Oma katsoo jo närkästyneen näköisenä, kun jotain vähän sairaampaa juttua heitetään kavereiden kanssa koulussa.

Ei ne naiset vaan ymmärrä hyvän huumorin päälle. Ei niiden huumorintaju parane sitten edes vanhetessa, kuivuu kasaan vaan.

Jos Heatilla olisi vesijetti:
Onneks ei ole, missähän välissä silläkin ehtis ajamaan. Joskus on vuokrattu noita, bensaa meni 200litraa yhdessä päivässä.
Heh. Kaveri yrittää vääntää rautalangasta. Ku ei me siis käyty ku oli kylmä. Täs rantapirtis kekkaloidaa vaa. On kuulemma tuo vanha äijä käyny jo useemman kerran pilkkimäs. Ei sekää senteistä mitää tiiä ku kysyin, mut se onki aamulla kuudelta jo ruvennu ottaa :D
No nyt selkis, kannattaa ehkä pysytelläkin maissa jos korkki on jo auki.

Joe Abercrombien The First Law Trilogia kanssa loistavaa viihdettä, ainakin ensimmäisen osan perusteella. Kannattaa tutusta, jos siis tuollainen GRRM:n tyylinen "ei-eeppinen" fantasia kolahtaa.

Pitää tuohonkin tutustua siis, nyt on paljon kirjoitettavaa joulupukille.

- - - Updated - - -

En sentään. Ihan minusta riippumattomista syistä oli tuo. Ja eihän naiset muun muassa käy koskaan kakalla, piereskele, röyhtäile tai muutakaan sellaista :D

Kakkasko joku muu siun housuun?

Mun on nyt pakko myöntää että hetkellisesti ehkä ymmärrän miehiä. Mun kaveri soitti mulle hirveän vihaisena ja alkoi samantien raivota ja kysyin että miksi sä mulle kiukuttelet. No vituttaa kun ajan täällä ihan sokkona enkä yhtään tiedä minne olen menossa ja ne ajo-ohjeet jäi kotiin, että kauanko sulla vielä kestää oikein että olet kotona että voit opastaa mut sinne enkä edes näe mitään kun ei oo tuulilasinpesunestettä!! Okei, no etkö voi käyttää puhelimen navigaattoria? En osaa. Okei, no mutta ainakaan et mitenkään voi olla olla kehä kolmosella, koska se paikka ei ole siellä päinkään, sun on pakko olla Vihdintiellä. En ole, mä katoin kartasta että kehän varressa on, koska sä oikein olet kotona??!! Huoh. Eikai tästä mikään osuus ollu mun vika?? Paitsi no se etten sattunut olemaan vielä kotona koneen ääressä kun se soitti. Onko teillä miehillä aina tällästä:lol2:

Mun on nyt pakko myöntää että hetkellisesti ehkä ymmärrän miehiä. Mun kaveri soitti mulle hirveän vihaisena ja alkoi samantien raivota ja kysyin että miksi sä mulle kiukuttelet. No vituttaa kun ajan täällä ihan sokkona enkä yhtään tiedä minne olen menossa ja ne ajo-ohjeet jäi kotiin, että kauanko sulla vielä kestää oikein että olet kotona että voit opastaa mut sinne enkä edes näe mitään kun ei oo tuulilasinpesunestettä!! Okei, no etkö voi käyttää puhelimen navigaattoria? En osaa. Okei, no mutta ainakaan et mitenkään voi olla olla kehä kolmosella, koska se paikka ei ole siellä päinkään, sun on pakko olla Vihdintiellä. En ole, mä katoin kartasta että kehän varressa on, koska sä oikein olet kotona??!! Huoh. Eikai tästä mikään osuus ollu mun vika?? Paitsi no se etten sattunut olemaan vielä kotona koneen ääressä kun se soitti. Onko teillä miehillä aina tällästä:lol2:

No ei tietenkään aina, tollasta se on hyvinä päivinä.

Huoh :face:

Ei rakkaat kullanmurut, ei päässyt niinkään käymään. Kakka ei liity nyt tähän juttuun mitenkään.

Onko naali ja kettu kuin läheistä sukuu? Tuli vaa mielee ku on olemassa sitä kuuluisaa naalin paskaa (kuka sen nyt sanoikaan, no can do med checking this information)

Back
Ylös Bottom