Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää viskiä kuitenkin tuhlattiin. Tuplasti. Vai oliks se viskiä...
Jep. Nokitan Hiittistä yhdellä:

Foxyn serkku on biennaali, eli pienikokoinen napakettu. Tä. Taidan mennä hetkeksi nukkumaan.
Kiitos tästä. Lähden syömään niinkuin pienen napaketun sukuisen ketun kuuluukin tähän aikaan illasta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei ne naiset vaan ymmärrä hyvän huumorin päälle. Ei niiden huumorintaju parane sitten edes vanhetessa, kuivuu kasaan vaan.

Tämä on kyllä taivahan tosi. Mun ikään mennessä naiset ehtii järkevöityä jo niin, ettei naurata enää edes kerran vuodessa eikä jouluna, vaikka olisi kuinka huono juttu, eikä tässä iässä nyt muutenkaan enää ole mitään syytä naureskella. Alkaa olla niin sanotusti haudanvakavaa meno.

Hyvää lauantai-illan jatkoa. Morot.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hhyyrrrr! Ei kannata palelluttaa itseään, nyt ei meinaa mikään vaate riittää kun edelleen vaan palelee! :jahas: Kapaloin itseni kohta paksuun peittoon jos muu ei auta ja juon pannullisen teetä. :evil: Ehtiihän sitä siivoamaan vähän myöhemminkin...

No niin, sellainen ilta! Ei taida enää jaksaa baareihin, muutama olut riittää tälle illalle. Daisukekin oli sen verran kiimassa, että lisäsi meikäläisen kaveriksi.

Tuli syötyä 400g jauhelihaa, 2dl tummaa makaroonia, ja pussi katkarapuja yhdeltä istumalta. Joutui tuon annoksen jälkeen käymään ripulilla.

Luulin, että nukut aina piikkimatolla, kun et jaksa arkkuun raahautua.

Oon jaksanu viime aikoina aika hyvin raahautua arkkuuni. Mutta tänä iltana vois olla tommonen extra special kun en saanu kebabiakaan. Pahoitin mieleni huoltsikalla niin en ostanu pullaa enkä sitten kostoksi kebabiakaan.

Auttaako kalja hävyttömän kovaan kurkkukipuun? Ainakin oon tän kolmen tölkin jälkeen unohtanut koko asian.

Veikkaan vaan, että kun aamulla herään, niin ei hyvä heilu.

Mie oon aina luullu, et piikkimatto on humpuukia. Pitää vissii käydä ostaa jos ne rupee nukuttaa kertta, ei meinaa nykyää millää saada unta.

Mä meinasin ottaa unoset hepan heitettyä mut selästä, mut sit totesin että ihan tais sattuakin. Perrkele, vittu mä deadliftaan ennemmin kuin uskottekaan! Ei mulla oo ku ranteessa pieni murtuma ja selässä jonkin sortin venähdys revähdys. Perrkele. Huomisaamun herääminen pelottaa. Otan jo valmiiks mömmöt sängyn viereen, että pääsen ylöskin..

Aloitankin uuden reeniviikon jo huomenna, koska tapahtui se historiallinen ihme, etten ole juonut viikonlopun aikana ainuttakaan alkoholijuomaa! :rock: Penkistä vois yrittää 105killoo :nolo:

Back
Ylös Bottom