Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi helvetin helvetti. Millä pirulla mä saisin vältettyä tämän flunssan tulon. Pää ihan tukossa, räkä valuu pitkin poskia ja kurkku on karhea ku hiekkapaperi.
Buranaa, (duactia), c-vitamiinia, lämmintä juotavaa ja lepoa! ;)
Voi helvetin helvetti. Millä pirulla mä saisin vältettyä tämän flunssan tulon. Pää ihan tukossa, räkä valuu pitkin poskia ja kurkku on karhea ku hiekkapaperi.
Näinhän se menee. Ei vain malttaisi pysyä paikoillaan, mutta kai se nyt on pakko tässä vaiheessa.
Huomenna on WFC:n pikkujoulut:dance:

Vituttaa kun ei voida vaihtaa niitä talvirenkaita/ei osata ajaa eli lumen tullessa kehä 1:stä ajetaan 17km/h. Kyllä vanhaakin vielä sen verran lapsettaa että pakko oli ottaa luisua mesellä aamulla <3
Buranaa pohjiksi ja kuningas alkohoholia reilusti päälle. Mielellään kapakas tappiin asti. 99% ei oo seuraavana päivänä muuta ku krapula, muut taudit on parannettu.
Kalja on kuin linnunmaitoo, niistä ei tuu humalaa, vaan ovat pelkkiä janon sammuttajia.
Missäs ne järkätään? Huomenna on CTK:n eli Poltteenki pikkujoulut meinaa![]()

Itellä ei kalja vaan nouse enää millään päähän.. En ole mikää kova juomaan, mutta en tiiä mikä siinä on, että ei nouse päähän enää. Vai eikö sitä enää huomaa? :D
Onnittelut Sakelta! Korkataanko siis sille?:kippis1:FUCK YEAH!!! Se on ohi! Tää vitun viikko on ohi. Ai jumalauta. Ekaa kertaa elämässä alkanu jopa särkeä päätä ilman krapulaa. Mut se ohi. AAAAA!!!![]()