Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta. Voisin nukkua, mutta kuuntelen lumimyrskyn ääniä. Paukkuu katto ja ikkunat, lunta näyttäis olevan jo ihan mukavasti. Nautiskelen kahden peiton alla siitä fiiliksestä, että eihän mun tartte täältä peiton alta nousta vielä moneen tuntiin :)

Luulin, että töissä olis kaikki fiksuja aikuisia - mutta ei, jonkun piti varastaa mun nahkahanskat suoraan mun työpöydältä. Ihan pakko oli.

Kovasti näyttää siltä, että tänään on jälleen se päivä, kun talvi yllättää suomalaiset autoilijat.

Älä osta mitään -päivä. Wot.

Kovasti näyttää siltä, että tänään on jälleen se päivä, kun talvi yllättää suomalaiset autoilijat.

Näin tuossa saattaa käydä, jösses! Ei auennut terassin ovi kunnolla, täytyy lähteä kaivamaan kellarista lumilapio, että saan auton irti parkkipaikasta. Ja juuri tänään, kun täytyy lähteä liikkeelle mustassa jakkupuvussa. (hautajaisiin). Siis ihanaa että tuli lunta, mut pitikö se kaikki tulla kerralla:)

Kyl mul ainakin lääkäri uskotteli, et on tosi harvinaista :D No sä tunnet monta tällast ja joku ei oo koskaan kuullukaa nii se kompensoi keskenään ;)

No siis onhan kolme ihmistä määrästä X kyllä siis pieni prosentti, mutta luulin, että kun perheenjäseneltä kaikki karvat lähti, että toiseen samanmoiseen en törmäis, mutta toisin kävi ja näemmä ainakin kahdesti :) Mä en kyllä muista, että mitä tälle perheenjäsenelle sillon aikanaan kerrottiin, että lähtikö ne jonkun sairauden vai ihan vaan stressin takia, mutta kaikki lähti juu, eikä takasi oo tullu.

Saako udella, että oliko itsellä/muilla vaikeuksia sopeutua tilanteeseen?

Tuli sähkökatkos tänään ennen kuutta, olin just syömässä ja menossa selaa pakkista. Siihe jäi pakkiksen selaaminen ja piti syödä pimeessä.

E: Kauhee tuuli, tuli oikeen kylmät väreet kun ajatteli et joutuu kävellä bussi pysäkille tänää.

Hitto olis ollu vähän enempi maailmanlopun meininkiä jos lunta olis tullu 40cm tai enemmän. Tais 5cm tulla? Kyllä näissä oma hohtonsa on ja sitä enemmän mitä toivottomammaksi menee :D

Täällä ei oo vielä lunta, vaikka pohjoisessa ollaan. Kärsikää etelän asukit! :D

Vittu mua vituttaa noi muijan kanit. On ne ihan mukavia sinänsä, tai se toinen niistä, joka ei pelkää ja riehu koko ajan. Näin kylmällä niitä on pakko pitää sisällä. Se meinaa, että niitä pidetään keittiössä makkarin vieressä(ei ovia), josta niiden jyrsinät ja muut kuuluu. Vituttaa se niiden hoitaminen varsinkin nyt, kun muija on pitemmällä työreissulla, eli joudun yksin tekemään kaiken. No, ei noi ole ollenkaan niin paha juttu. Pahin juttu on se, että olen näköjään allerginen heinällä ja ehkä myös kaneille. Nyt olen jatkuvasti pienessä flunssassa, tai nenä vuotaa. No, pitää varmaan käydä hakemassa laatikollinen jotain antihistamiineja lääkäriltä.

Jos musta ois kiinni, ne lämmittäis nytkin kivasti mun käsiä tuolla ulkona lumimyräkässä.

No aika hiljasta on täällä ton lumen kans. Tulis ny ees metri.

Samaa tuumasin, tulis kerranki kunnon chaos.. mitä tämmösestä mihkään oo.

Vähät lumesta ja talvesta muuten, mutta työmatkat pitenee niin paljon että vituttaa. Tuurilla sain tänään sentään parkkiksen tarvitsematta kaivaa sitä lapiolla auki. Aurat ovat jo tehneet kivoja valleja kadunvarsiparkissa olevien autojen kylkeen.

Vähät lumesta ja talvesta muuten, mutta työmatkat pitenee niin paljon että vituttaa. Tuurilla sain tänään sentään parkkiksen tarvitsematta kaivaa sitä lapiolla auki. Aurat ovat jo tehneet kivoja valleja kadunvarsiparkissa olevien autojen kylkeen.

Niin ajallisesti tarkoitat ? Vai muuttuuko jokin asunnon/duunin suhteen?

Hitto olis ollu vähän enempi maailmanlopun meininkiä jos lunta olis tullu 40cm tai enemmän. Tais 5cm tulla? Kyllä näissä oma hohtonsa on ja sitä enemmän mitä toivottomammaksi menee :D
Tuollahan tulee lunta koko ajan lisää vaakatasossa, veikkaan et hieman enemmän kertyy kun 5cm :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom