Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu mua vituttaa noi muijan kanit. On ne ihan mukavia sinänsä, tai se toinen niistä, joka ei pelkää ja riehu koko ajan. Näin kylmällä niitä on pakko pitää sisällä. Se meinaa, että niitä pidetään keittiössä makkarin vieressä(ei ovia), josta niiden jyrsinät ja muut kuuluu. Vituttaa se niiden hoitaminen varsinkin nyt, kun muija on pitemmällä työreissulla, eli joudun yksin tekemään kaiken. No, ei noi ole ollenkaan niin paha juttu. Pahin juttu on se, että olen näköjään allerginen heinällä ja ehkä myös kaneille. Nyt olen jatkuvasti pienessä flunssassa, tai nenä vuotaa. No, pitää varmaan käydä hakemassa laatikollinen jotain antihistamiineja lääkäriltä.

Jos musta ois kiinni, ne lämmittäis nytkin kivasti mun käsiä tuolla ulkona lumimyräkässä.

Perus kylmä ja itsekäs ihmisyksilö. Olisit perkele miettinyt ennen elukoiden ottamista että onko susta/teistä hoitamaan niitä.

Vituttaa tälläset viattomien elikoiden sorsijat.

Kovasti näyttää siltä, että tänään on jälleen se päivä, kun ...

Keskiolut yllättää kuinka hyvää se voi ollakkaan.

- - - Updated - - -

Täällä ei oo vielä lunta, vaikka pohjoisessa ollaan. Kärsikää etelän asukit! :D

Mä ainaki kärsin siitä, ku ei oo lunta ja on niin pimiää. Lähtöökö raina tänään klubille? Olis sikstinain ais.

Vittu mua vituttaa noi muijan kanit. On ne ihan mukavia sinänsä, tai se toinen niistä, joka ei pelkää ja riehu koko ajan. Näin kylmällä niitä on pakko pitää sisällä. Se meinaa, että niitä pidetään keittiössä makkarin vieressä(ei ovia), josta niiden jyrsinät ja muut kuuluu. Vituttaa se niiden hoitaminen varsinkin nyt, kun muija on pitemmällä työreissulla, eli joudun yksin tekemään kaiken. No, ei noi ole ollenkaan niin paha juttu. Pahin juttu on se, että olen näköjään allerginen heinällä ja ehkä myös kaneille. Nyt olen jatkuvasti pienessä flunssassa, tai nenä vuotaa. No, pitää varmaan käydä hakemassa laatikollinen jotain antihistamiineja lääkäriltä.

Jos musta ois kiinni, ne lämmittäis nytkin kivasti mun käsiä tuolla ulkona lumimyräkässä.

Kanit on kyl oikeasti jotain pahuuden ruumiillistumia, oon joskus sellaista puolisen vuotta joutunut hoitamaan ja varsinkin pienessä yksiössä oli kohtuullisen tuskaa. Kaikki yöt oli hirveä meteli ja kaikki mitä pysty pureksimaan piti tuhota. Ei niissä sitä lihaakaan paljoa ole niin siinäkin mielessä aika turhia otuksia.

Kesällä sataa vetää ja on kylymä. Nyt on kiva, ku on kuivaa.

Vituttaa kun ei voida vaihtaa niitä talvirenkaita/ei osata ajaa eli lumen tullessa kehä 1:stä ajetaan 17km/h. Kyllä vanhaakin vielä sen verran lapsettaa että pakko oli ottaa luisua mesellä aamulla <3

Mä olen tällä hetkellä erittäin kiitollinen siitä, että ikää on siunaantunut niin paljon, ettei vois vähempää kiinnostaa, miltä näyttää ulkona liikkuessaan. Hyvät, tukevat ja lämpimät talvikengät jalassa, toppahousut kirjavine kuvioineen, lämmin tuultapitävä takki, pipo, kaulaliina ja hanskat - eikä palele! Toisin oli sillä poikaressulla, joka kulki mun edessä hangessa tennareissaan...

Mihis aattelit lentää?
Luultavasti jonnekin kuusen nokkaan tai pöpelikköön.

Ois lähteny tukka päästä, mutta onneks oli pipo tiellä. Koira muuttuu aina kengurubensalla täytetyksi pupuksi näillä keleillä, pomppii niin että korvat heiluu. Jäis muuten pohjasta kiinni.
Pomppiva maastonakki. Korvien lepattaminen lisää varmasti aerodynaamisia ominaisuuksia :D

Back
Ylös Bottom