Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
varmaa hirvee
Joo ihan hirvee! Rock on! Minen ees uskalla ottaa kuvia ku oon läski sika. Sääki vaa kiristyt...
Eiks tää muka oo ehana?
Eikö kannattaisi vetää kaljaa ja makkaraa jouluun saakka, ihan vain varmuuden varalta? Sitten vituttaa, kun olet kärvistellyt ilman niitä ja maailmanloppu koittaa.Joo meinaan kyl mennä pienille plussille alkuvuonna 2013. Jossei siis maailmanloppua tuu, jos tulee niin kuolen kireenä :D
Ens viikon lauantaina pikkujoulut, ei perkele että mä tuun kuoleen :face:

Eikö kannattaisi vetää kaljaa ja makkaraa jouluun saakka, ihan vain varmuuden varalta? Sitten vituttaa, kun olet kärvistellyt ilman niitä ja maailmanloppu koittaa.
Tulipa lapsuusmuistot mieleen tuosta kanteleen soitosta. Osaisinkohan enää? On kyllä helvetin vekotin. Aina oli kynsinauhat pienenä verillä kun sitä rämpytti. PikkuGrandie kansallispuvussa sormet verillä soittamassa kannelta. HAHAHAHAHA. :D
Ja nykyään kaikki hienot harrastukset ja lajit jäänyt pois..hukkaan heitetty..unholaan unohtunut.. Sääli.
Hahahaa, soitin muuten itekin pienenä kannelta kansallispuvussa sormet verillä:D:D
Nokitan.
Nokitan nelinkertasella ylivoimalla.
Ens viikon lauantaina pikkujoulut, ei perkele että mä tuun kuoleen :face: