Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikäkö on krapula, ei voi. Ehkä illalla vois koettaa. En mä potaillessa kuuntele musiikkia vaan muuten vaan työmatkoilla, kaupassa...Potaillessa kuunnellaan mielen höpinöitä.

Auts, sitä on liikkeellä :D

Mä olen kans sitä sorttia, että en pysty olemaan napit korvilla salilla. Tyypillinen mies siis eli ei voi keskittyä musiikkiin ja treenaamiseen samaan aikaan! Taustalla soiva radio siis ajaa asiansa erittäin hyvin ainakin minulle.

Tarkotuksena olis hankkia ipodi aeroopilliseen. Siinä tarvii musiikkia, että jaksaa sitä tylsyyttä..

Hitto, että piti taas perustella ihmisille miksi harrastaa näin hulluna. Hiton pölöhöt. Ku me ei vaan olla samasta puusta veistettyjä. Joku haluaa ehdottomasti parisuhteen, lapsia, kaverielämää yms yms. Mulle riittää ihan salielämä ja että tyyliin pari kertaa kuussa näkee ihmisiä. Olen elämässäni kokenut jo perhe-elämän. Ihan liikaa paineita meikäläiselle, liikaa kompromisseja. Tulee vähän sillai friikki olo, koska ihmisille joutuu perustelemaan ja jotenkin saada ne ymmärtämään ja puolelleen. Voi vatun vattu. Niillä herää joku semmonen "sä oot varmaan tosi onneton" -sääli mua kohtaan. Vaikka kerronkin, että tällä hetkellä en haluaisi tehdä mitään muuta kuin salia tai että tätä kautta tunnen vihdoinkin olevani elossa. Luopumalla asioista saankin enemmän. Eikä se tarkoita, että elän askeesissa tai mitenkään korostetun hallittua ja laskelmoitua elämää. Paljon laiskottelen ja herkuttelen, teen suunnitelmia jotka saattaa kusta. Eikä se haittaa. Silti yritän parhaani ja joka kerta salilta tullessani olen henkisesti vahvempi ja tasapainoisempi kuin koskaan. Jouduin vanhalle kaverilleni tätä selostamaan ja silti, joka kerta hän valittaa liikakiloistaan: Mitä mä teen, se kysyy aina. En mä sille mitään vastaa, koska tiedän ettei sillä ole merkitystä. Silti sitä kiinnostaa mun valinnat enemmän kuin omansa?
Kunnon aivopieru.

Onhan taas sadekeli, tassuttelin kauppaan ja kastuin läpimäräksi tuulipuvusta huolimatta.. :jahas: Alusvaatteita myöten sai vaihtaa kaikki kun pääsi kotiin asti tuolta myrskystä. Mitähän sitä laittaisi päälle huomenna aamusta niin ettei kastuisi, kun pitäisi kävellä reippaana töihin.

Meinasin jo luvata itselleni, etten juo ensi viikonloppuna, mutta sitten alkoi soimaan yksi niin ranka meno biisi, että kyllähän sitä täytyy ensi viikonloppunakin lähteä radalle.

Puolitoista tuntia pitäisi venailla vielä lentokentällä. Menee se sunnuntai näinkin. :face: Toivottavasti määki löytäisin nappikuulokkeeni jostain...

Iästäsi päätellen kuolet liialliseen Coca-Colan juomiseen. Minulla ei ole tänäkään vuonna pikkujouluja. Minulla ei ole oikeastaan koskaan tuollaisia menoja.
Näinhä se menee. Riippuu sitte vähä mitä sillä Coca-Colalla on blandattu, että missä määrin se kuolema sielt iskee :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hitto, että piti taas perustella ihmisille miksi harrastaa näin hulluna.

Aina saa selittää. Mulla on töissä toi naurettava vesipullo joka ilmottaa paljonko juon. Aina ne nauraa että näethän sä paljonko juot kattomalla kyljestä. Yhdes vaihees vedin välipalaksi rahkaa ja ananasta, about vuoden.. Siihenki ne tuli ihan kattoo että totta helvetti jätkä on vuoden vetäny samaa välipalaa.

Aina ne nauraa mulle! Joka helvetin kerta ja kaikesta, paitsi saunaillassa.. siellä ei kukaa naura :D

`Nyt nauraa vielä vähemmän, odotan jo kovasti koska kevään saunailtaan tulee kutsu. Oon niin tikissä että ne paskoo housuihinsa.

Kännyssä mulla on yhen ameriikkalaisen kisaajan kuva ja yks työkaveri sano ihan heti miettimättä että hirvee! Sattui näkemään vaan sivusilmällä. Mä sanoin sille, että jos ei seura kiinnosta voi mennä muualle ja että vois vähän nätimminkin sanoa. En mäkään sille sano että vitun läski.

Eiks tää muka oo ehana?

169541.webp

Haha, hauskaa tai jotenkin :face: oli kun frendi kysy et miks sä kävelet noin jäykästi. Kerroin et oon treenannu eilen jalat et jumittaa sen takia. Tää oli ihan järkyttyny että miten ne lihakset voi tulla kipeeks vaikka treenaiski paljon? Eikö se kipuilu lopu sitten kun on kunnossa? Ja että jos rupee käymään salilla rupeeko kävelemään tolleen? Ei hitto :hyper:

Back
Ylös Bottom