Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo aina ne sanoo että doupattu tai hirveä. Jompikumpi, ei koskaan hyvä.

<-- mun uus avatar. Läski sika. varmaa hirvee

hkuja! Eikka! :wtf:

Ei toi yllä olevan naikkonen ehkä mikään vetävin nainen ole. Hyvä perse kyl varmasti.

Joo ihan hirvee! Rock on! Minen ees uskalla ottaa kuvia ku oon läski sika. Sääki vaa kiristyt...

Joo meinaan kyl mennä pienille plussille alkuvuonna 2013. Jossei siis maailmanloppua tuu, jos tulee niin kuolen kireenä :D

Tää on hyvä:

katso liitettä 90855

Joo meinaan kyl mennä pienille plussille alkuvuonna 2013. Jossei siis maailmanloppua tuu, jos tulee niin kuolen kireenä :D
Eikö kannattaisi vetää kaljaa ja makkaraa jouluun saakka, ihan vain varmuuden varalta? Sitten vituttaa, kun olet kärvistellyt ilman niitä ja maailmanloppu koittaa.

Eikö kannattaisi vetää kaljaa ja makkaraa jouluun saakka, ihan vain varmuuden varalta? Sitten vituttaa, kun olet kärvistellyt ilman niitä ja maailmanloppu koittaa.

No kaljaa mä kerkeen kiskoa muutaman päivän kuubassa. Makkaraa mä en oikeen kaipaa ees. Ainut ruoka mikä on saanut mut joskus laattaamaan on makkara, pienen moottorikelkkailun ja hyppimisen päälle tosin.

Tulipa lapsuusmuistot mieleen tuosta kanteleen soitosta. Osaisinkohan enää? On kyllä helvetin vekotin. Aina oli kynsinauhat pienenä verillä kun sitä rämpytti. PikkuGrandie kansallispuvussa sormet verillä soittamassa kannelta. HAHAHAHAHA. :D

Hahahaa, soitin muuten itekin pienenä kannelta kansallispuvussa sormet verillä:D:D

Täytyy komppailla Judista..

veerakalliollapieni.webp

Tää on ehana!

Kohta telkkarista Anthony Bourdain maailmalla, jonka jälkeen voisi painua pehkuihin, että jaksaa herätä salille ennen duunia.

"Minä lennän, polskin ja uuuiin,
Sanon sulle kvaak, ystävälle kvaak, kvaak sanon teille kaikille,
Ja jos minua huvittaa, menen merelle tai viidakkoon, seikkailemaan."

Ja nykyään kaikki hienot harrastukset ja lajit jäänyt pois..hukkaan heitetty..unholaan unohtunut.. Sääli.

Kyllähän mä vieläkin tanssin. Ei vaan enää ole sellaista ihanaa tyllipukua. Nutturaa en ikinä esityksiin saanut, kun mulle leikattiin aina lyhyt tukka. :(

Hahahaa, soitin muuten itekin pienenä kannelta kansallispuvussa sormet verillä:D:D

Hahaa, hienoa, etten ole ainut! :D Olisikohan tuosta jossain kuvatodisteita.

Neloselta alkais sinkkuelämää leffa kohta :D Kannattaa katsoa jos ei näin sunnuntai-iltana ole kummosempia tekemisiä,ihan hauska elokuva on :D

Ens viikon lauantaina pikkujoulut, ei perkele että mä tuun kuoleen :face:

Noo, 16v. pikkujouluissa mennään vielä limsalinjalla. Meitsil on 8. päivä salin pikkujoulut joten mut löydetään illan päätteeksi tangon alta kuolleena alkoholia vielä veressä. Ainoa tapa välttää tätä ois kai mennä autolla, mut ei sitä kai jaksa... Toi on hyvä kuolema ja ei tartte sit mennä lukion pikkujouluihin paikalliseen 13. päivä.

Back
Ylös Bottom