Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, mulla on aina maanantait vapaapäiviä, niin eipä pääse liiaksi rasittumaan. Tälläkin viikolla ollut 3 koulupäivää ja yhteensä 10h opetusta. Kyllä sitä vähemmästäkin väsyy.
Haha mulkkubulkilla hyvä ehdotus :D Mä teen noita opetuksia päiväsaikaan ja iltasin seilaan salin respassa irvistelemässä ja naputtelemassa tietokonetta. Otan käytännössä kaikki opetukset mihin pyydetään koska jokainen sijaisuus on yksi varvas lisää oven välissä.
Ei mullakaan oo ku periaatteessa 12 tuntia viikossa opetusta, mutta silti joutuu tekemään aikalailla täysiä päiviä, että sais edes välttämättömimmät tehtyä.
Siihen on keksitty ratkaisu: Fikkari. Tosin ihan joka mörön aanuksen en sellaista menisi tunkemaan.
Oooo, taitavaa :wtf: Kannattaa ehkä laittaa mol:iin ilmoitus.Mä ehkä tarviin henkivartijan suojelemaan mua itteltäni. Nimim. 5 sentin haava höylän jäljiltä reidessä - ilman jalkojen sheivausta.
Näin mäki vähän ajattelin. Ei ees tartte mitään erikoistaitoja, lähinnä valppautta ja uskallusta pistää hullu akka kuriin. Ihan kakunpalanen, eikö?Oooo, taitavaa :wtf: Kannattaa ehkä laittaa mol:iin ilmoitus.
Huomenet! Mitenhän sitä aloittais vapaa-aamun kun ei salillekkaan pääse?
Työt ku loppu kuukaus sitten nii olin sillee JEEJEE, mutta nyt ku tässä on ollu kuukauden tekemättä mitää, nii rupee jo vähä tympimään.
Pimeetä on kuin mörön perseessä.