Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle tuli taas pariksi viikoksi iltajobia. Noh, saapahan ainakin äkkiä styrkkaria laittaa hankintaan! Kun ei kerta päivätyökään vielä loppunut.

Ei voi väsyttää näin paljon.

Oon jossain suuressa viisaudessani heränny aamuviideltä sytyttämään valot. Puoli kuudelta raotin silmiä, katoin kelloa ja räppäsin valot pois. Mitähän mä oon kuvitellu? No, nyt sitten jo oikeesti hereillä ja kohta duuniin. Tällä viikolla onkin jopa sunnuntai vapaata, ja eilisestä lauantaihin kaikki päivät oon vaan yhdessä työpaikassa enkä tee tuplapäivää niinku tein ma-ke. Että sitä pitää olla tyhymä :D

Oho, sehän on taas perjantai. Kyllä se pitääkin jo päästä lataamaan akkuja.

Yleensä maanantaina on vaan entistä väsyneempi, että ei se viikonloppu paljon lataa.

E: Miten sulla XairaX noin paljon noita töitä on?

Polvitaive on älyttömän kipeä, vaan vesakkoon se on painuttava, kun valastuu. Kurkkasin Forecaa ja ensi viikolla pakastuu, jes! Ja viikon päästä loma, juhuu!

Ei vittu tota läskiä rahtaria. Ihan vitun turhaa puhelua toisen perää. Tekis mieli potkasta se ovesta pihalle ja hypätä ite vauhissa pakun rattii.

Meikä melkosen yksin möllöttää täällä ku monet pekkasilla.

Yleensä maanantaina on vaan entistä väsyneempi, että ei se viikonloppu paljon lataa.

No, mulla on aina maanantait vapaapäiviä, niin eipä pääse liiaksi rasittumaan. Tälläkin viikolla ollut 3 koulupäivää ja yhteensä 10h opetusta. Kyllä sitä vähemmästäkin väsyy.

Pimeetä on kuin mörön perseessä.

Siihen on keksitty ratkaisu: Fikkari. Tosin ihan joka mörön aanuksen en sellaista menisi tunkemaan.

E: Miten sulla XairaX noin paljon noita töitä on?

Se on rekkakuski

Haha mulkkubulkilla hyvä ehdotus :D Mä teen noita opetuksia päiväsaikaan ja iltasin seilaan salin respassa irvistelemässä ja naputtelemassa tietokonetta. Otan käytännössä kaikki opetukset mihin pyydetään koska jokainen sijaisuus on yksi varvas lisää oven välissä.

Back
Ylös Bottom