Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No, mulla on aina maanantait vapaapäiviä, niin eipä pääse liiaksi rasittumaan. Tälläkin viikolla ollut 3 koulupäivää ja yhteensä 10h opetusta. Kyllä sitä vähemmästäkin väsyy.

Ei mullakaan oo ku periaatteessa 12 tuntia viikossa opetusta, mutta silti joutuu tekemään aikalailla täysiä päiviä, että sais edes välttämättömimmät tehtyä...

Haha mulkkubulkilla hyvä ehdotus :D Mä teen noita opetuksia päiväsaikaan ja iltasin seilaan salin respassa irvistelemässä ja naputtelemassa tietokonetta. Otan käytännössä kaikki opetukset mihin pyydetään koska jokainen sijaisuus on yksi varvas lisää oven välissä.

Nojoo noita sijaisuuksia on kyllä hyvä tehdä. Voi sitten jostain irrota pidempääkin paikkaa.

Ei mullakaan oo ku periaatteessa 12 tuntia viikossa opetusta, mutta silti joutuu tekemään aikalailla täysiä päiviä, että sais edes välttämättömimmät tehtyä.

Taidat sitten opiskella jossain oikeassa koulussa, koska tuolla idioottikorkeakoulun puolella tarvitse tehdä mitään. Maikatkin sössii koko ajan asioita ja kukaan ei tiedä millä kursseilla meidän pitäisi olla.

Siihen on keksitty ratkaisu: Fikkari. Tosin ihan joka mörön aanuksen en sellaista menisi tunkemaan.

Ei täällä mitään nähtävää ole, tai siis olisi kiva nähdä aurinkoa ja taivasta, eikä tuo kännykän fikkari-appsi siihen ainakaan juuri auta. On mulla otsalamppukin jossain, voisin etsiä.

Ei täällä mitään nähtävää ole, tai siis olisi kiva nähdä aurinkoa ja taivasta, eikä tuo kännykän fikkari-appsi siihen ainakaan juuri auta. On mulla otsalamppukin jossain, voisin etsiä.

Toisaalta on perjantai, ei tänään tarvii mitään nähdä / tehdä.

5901291_460s.webp

Niin mustelmilla että vois luulla että on ollut villimpiäkin iltoja takana. Leopardikettu -Tänään taitaa tulla taas pari lisää :D

Huomenta pakkismussukat :haart:

Mä ehkä tarviin henkivartijan suojelemaan mua itteltäni. Nimim. 5 sentin haava höylän jäljiltä reidessä - ilman jalkojen sheivausta.

Oooo, taitavaa :wtf: Kannattaa ehkä laittaa mol:iin ilmoitus.
Näin mäki vähän ajattelin. Ei ees tartte mitään erikoistaitoja, lähinnä valppautta ja uskallusta pistää hullu akka kuriin. Ihan kakunpalanen, eikö?

Väsyttää niin paljon.. mulla on lihakset ihan vitun jumissa ja ramasee! Minä en tätä keskustelua taida piristää paljoo.

PERJANTAI!

Työt ku loppu kuukaus sitten nii olin sillee JEEJEE, mutta nyt ku tässä on ollu kuukauden tekemättä mitää, nii rupee jo vähä tympimään.

Kävin työpaikalla kääntymässä ja tulin työterveyden kautta kotiin. Mulla on kuulemma oikeasti norovirus. Töissä piti käydä vessassa jopa yökkimässä, vaikka luulin olevani jo terve, kun eilen oli no sen verran energiaa.

Pimeetä on kuin mörön perseessä.

Nämä täällä toivottaakin aamuisin että tervetuloa Mordoriin:D Itsehän lähdin tänään töihin ilman läppäriä ja aiheutin pienimuotoisen sähkörempan keittiöön. Tietäisikö kukaan luotettavaa sähkömiestä Espoosta... Mitähän tässä vielä tänään ehtii, kello ei ole puolta kymmentäkään:D

Back
Ylös Bottom