Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On se siinä komeillut koko ajan. Ja joo, tiedän, mä oon vähän tälläinen... ei tuota ikää "siviilissäkään" kukaan usko että ei sen puoleen :D

Edit. Niin ja saatanhan mä huijata -Kjeh, kjeh...

No sehän on hyvä että nainen näyttää ja tuntuu ikäistään nuoremmalta ;)

Muuten mikään ei tuntuis kato miltään. Tai en tiiä, ehkä se tuntuiski. En halua ajatella.
Tää tuntuis ja ihan huipulta! Tätä menoa musta tulee pessimisti, enkä haluais sitä. Tahtoo olla happyhappyhappyhattarahörhö! Mut jos tää homma jatkuu tätä rajaa (pettymyksiä pettymysten perään) ni hattarat häviää tuhkana tuuleen.

Mää luovutan. Nyt nukkumaan! :whip:

Olette vain jotain soluttautujia ja yritätte keikauttaa valkoisen ylivallan alas. Ei muuten onnistu!

1025811.jpg

Oho, tuo oli kyllä uutta tietoa mulle.

Oota ny ees sen verran että ehit yöketjun korkkaamaan.

Jaa sellanen. Noh, kahtotaan. Emmie melekeen ees muistanu sen olemassaoloa. :D Oon kai ollu tunnollinen nukkuja. :rolleyes:

Ai niin, sun Pakkiskello ja selain on kuitenki nopiampia, niin en ees yritä kärkkyä korkkaamista. ;)

Daisarisuke ollut yllättävän kilttinä viimeaikoina.

:lol2: Miten niin. ;) Eiku ainahan minä! Tää menee khyl spämmäämiseksi, yöt.

Stockerin pyynnöstä ja avaten yön keskustelun, estradi on jälleen teidän. :)

Huomenta. No nyt on kokeiltu ThermaCaret sun muut, ja selkä yhä niin juntturassa.

Tulevan kauden hittituote! Varmaan auttais pieniin selän jumeihin mallikkaasti. :) Lämpö ja jälkilämpö pistää lihakset rennoiksi. Lahjaideanaki ihan jees.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom