Erittäin hyvin sanottu. Ajatteleminen ei sovi kaikille.Muuten mikään ei tuntuis kato miltään. Tai en tiiä, ehkä se tuntuiski. En halua ajatella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erittäin hyvin sanottu. Ajatteleminen ei sovi kaikille.Muuten mikään ei tuntuis kato miltään. Tai en tiiä, ehkä se tuntuiski. En halua ajatella.
On se siinä komeillut koko ajan. Ja joo, tiedän, mä oon vähän tälläinen... ei tuota ikää "siviilissäkään" kukaan usko että ei sen puoleen :D
Edit. Niin ja saatanhan mä huijata -Kjeh, kjeh...
Tää tuntuis ja ihan huipulta! Tätä menoa musta tulee pessimisti, enkä haluais sitä. Tahtoo olla happyhappyhappyhattarahörhö! Mut jos tää homma jatkuu tätä rajaa (pettymyksiä pettymysten perään) ni hattarat häviää tuhkana tuuleen.Muuten mikään ei tuntuis kato miltään. Tai en tiiä, ehkä se tuntuiski. En halua ajatella.
Ootko sä luovuttaja?En jaksa enää oikein yhtään mitään.
Ootko sä luovuttaja?
Mulla on paskat veret, ei kelpaa edes luovutukseen :PMinä olen! Nimittäin verenluovuttaja. Kävin viimeks tässä kuussa.. :D
Mulla on paskat veret, ei kelpaa edes luovutukseen :P

Miulla on O+, minussa virtaa siis neekeriveri! Ja kaiken kukkuraks luontaisesti korkeet hemoglobiinit..![]()
Neekeriveri? Mulla on kans O+, mutta peilin mukaan oon kyllä ihan jotain muuta kuin naapuri. Seuraava kerta ois muuten 20. luovutuskerta...
Oho, tuo oli kyllä uutta tietoa mulle.Neekereillä on yleensä O+. Samoin intiaaneilla. True story. Mieki oon aika kalpea neekeriks.
Oota ny ees sen verran että ehit yöketjun korkkaamaan.Mää luovutan. Nyt nukkumaan! :whip:
Oho, tuo oli kyllä uutta tietoa mulle.
Oota ny ees sen verran että ehit yöketjun korkkaamaan.

Ai niin, sun Pakkiskello ja selain on kuitenki nopiampia, niin en ees yritä kärkkyä korkkaamista. ;)
Daisarisuke ollut yllättävän kilttinä viimeaikoina.

Huomenta. No nyt on kokeiltu ThermaCaret sun muut, ja selkä yhä niin juntturassa.
Lämpö ja jälkilämpö pistää lihakset rennoiksi. Lahjaideanaki ihan jees.