Mitä mieltä muuten olette, että onko 14 vuotiaana liian aikaista alottaa salitreeni?
Ei siitä haittaakaan ole, kunhan et itteäs riko tai mene sinne salille jauhamaan paskaa ja juomaan ES:ää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä mieltä muuten olette, että onko 14 vuotiaana liian aikaista alottaa salitreeni?
Inkku sä oot hieno nainen!
...sinne salille jauhamaan paskaa ja juomaan ES:ää.
Kiitos kaunis. :D Toivottavasti sen vielä joku muukin huomaa. :P
Juu, on tässä pari kuukautta jo treenailtu
Rupesin vaa miettimää ku jotkut aikuiset suhtautuu niin negatiivisesti :p
Juu, on tässä pari kuukautta jo treenailtu
Rupesin vaa miettimää ku jotkut aikuiset suhtautuu niin negatiivisesti :p
Ei oo montaa, tai oikeestaan yhtään, naista/tyttöä tullu vastaan (tän ikäsiä ainakaan), jotka laittavat treenit ennen kupin ottoa tai edes käyvät treenaamassa muuta kuin zumbaa...
Mitäs kyykkäät enemmän ku ne :D
Usko tai älä, mutta olen törmännyt samaan. :jahas: Likkakaverit vaan ämmäilee, käy satujumpassa ja ryypiskelee. Sikis miun treenikaverit ovatkin juurikin miespuolisia tai muutaman vuoden minua vanhempia naisia..
Ei varmasti olekaan. Onko tämä nyt sitä "säkrifaissia" ja "tr00HCBB-elämää"?Joo ei taia olla helppoa olla nuori ja treenaamisen tosissaan ottava nainen...
Ei varmasti olekaan. Onko tämä nyt sitä "säkrifaissia" ja "tr00HCBB-elämää"?
Taitaa olla. "Mutta kun Arska!"
Ja kyllä minä kohtuu tosissaan teen.. Kyselee sitte enempi miulta se jota kiinnostaa.Arska veti kaljaa ja poltti hamppuakin... :D
Noinhan sen pitäisi mennäkin. Tuosta J:n lauseesta, eli "Joo ei taia olla helppoa olla nuori ja treenaamisen tosissaan ottava nainen..." vaan tuli väkisinkin mieleen kaikki bodymunkkijutut.En pidä ainakaan ite sitä hirveenä "säkrifaissina" tehdä sitä mitä haluaa ja mistä tykkää.![]()
En minä sitä kyseenalaistanutkaan.Ja kyllä minä kohtuu tosissaan teen..
Ja siinäpä hieno todiste, että kyllä sitä voi välillä käydä rilluttelemassakin. Välillä vähän enemmänkin.
En minä sitä kyseenalaistanutkaan.
Joo ei taia olla helppoa olla nuori ja treenaamisen tosissaan ottava nainen... Kun tuntuu välil jo suht vaikeelt tää nuorena ja tosissaan ottavana miehenä oleminenkin :D Kaikki muut on jossain baareissa, mä vedän jalkatreenit perjantai-iltaan ja lähen himaan mussuttaa raejuustoa 5/5, koska bodarin elämä.
Porukka alkaa heti syyllistämään, kun ei ole joka viikonloppu humalassa :(