Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiitos kaunis. :D Toivottavasti sen vielä joku muukin huomaa. :P

Ei oo montaa, tai oikeestaan yhtään, naista/tyttöä tullu vastaan (tän ikäsiä ainakaan), jotka laittavat treenit ennen kupin ottoa tai edes käyvät treenaamassa muuta kuin zumbaa...

- - - Updated - - -

Juu, on tässä pari kuukautta jo treenailtu
Rupesin vaa miettimää ku jotkut aikuiset suhtautuu niin negatiivisesti :p

Se on heidän ongelma, treenaa sä vaan äläkä välitä ainakaa tietämättömien mielipiteistä yhtään.

Ei oo montaa, tai oikeestaan yhtään, naista/tyttöä tullu vastaan (tän ikäsiä ainakaan), jotka laittavat treenit ennen kupin ottoa tai edes käyvät treenaamassa muuta kuin zumbaa...

Usko tai älä, mutta olen törmännyt samaan. :jahas: Likkakaverit vaan ämmäilee, käy satujumpassa ja ryypiskelee. Sikis miun treenikaverit ovatkin juurikin miespuolisia tai muutaman vuoden minua vanhempia naisia..

Usko tai älä, mutta olen törmännyt samaan. :jahas: Likkakaverit vaan ämmäilee, käy satujumpassa ja ryypiskelee. Sikis miun treenikaverit ovatkin juurikin miespuolisia tai muutaman vuoden minua vanhempia naisia..

Joo ei taia olla helppoa olla nuori ja treenaamisen tosissaan ottava nainen... Kun tuntuu välil jo suht vaikeelt tää nuorena ja tosissaan ottavana miehenä oleminenkin :D Kaikki muut on jossain baareissa, mä vedän jalkatreenit perjantai-iltaan ja lähen himaan mussuttaa raejuustoa 5/5, koska bodarin elämä.

Ei varmasti olekaan. Onko tämä nyt sitä "säkrifaissia" ja "tr00HCBB-elämää"?

En pidä ainakaan ite sitä hirveenä "säkrifaissina" tehdä sitä mitä haluaa ja mistä tykkää. :) Ja kyllä minä kohtuu tosissaan teen.. Kyselee sitte enempi miulta se jota kiinnostaa.

En pidä ainakaan ite sitä hirveenä "säkrifaissina" tehdä sitä mitä haluaa ja mistä tykkää. :)
Noinhan sen pitäisi mennäkin. Tuosta J:n lauseesta, eli "Joo ei taia olla helppoa olla nuori ja treenaamisen tosissaan ottava nainen..." vaan tuli väkisinkin mieleen kaikki bodymunkkijutut.
Ja kyllä minä kohtuu tosissaan teen..
En minä sitä kyseenalaistanutkaan.

Joo ei taia olla helppoa olla nuori ja treenaamisen tosissaan ottava nainen... Kun tuntuu välil jo suht vaikeelt tää nuorena ja tosissaan ottavana miehenä oleminenkin :D Kaikki muut on jossain baareissa, mä vedän jalkatreenit perjantai-iltaan ja lähen himaan mussuttaa raejuustoa 5/5, koska bodarin elämä.

Kyllä mulla mahtu ryyppääminen ja neljä kertaa treenaaminen saman viikon sisään ihan hyvin. Tosin suurin kehitys tuli alle 18-vuotiaana jolloin ei ihan hirveän tiuhaan aina tullut ryypiskeltyä, mutta useammin kuin nykyään. Eikä mulla mitkään kisat olleet tavoitteenakaan.

Back
Ylös Bottom