Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomasin juuri, että piakkoin tulee 3 vuotta täyteen punttitreenistä... Kerran tai pari kertaa olen tainnut jonku yli pariviikkoisen tauon pitää. :worship:

Huomasin juuri, että piakkoin tulee 3 vuotta täyteen punttitreenistä... Kerran tai pari kertaa olen tainnut jonku yli pariviikkoisen tauon pitää. :worship:

Mulla tuloo pian 16v uintireeniä. Punttiaki vissiin joku 14.

Mulla tuloo pian 16v uintireeniä. Punttiaki vissiin joku 14.

Onhan sulla tuota ikkääki hieman enemmän. :rolleyes: Äläpä yritä!

Eiku sitä mä täs kauhistelenki, ku on jo vanha setä. Nytki jo väsyttää niin että nukkumaan vois mennä.

Nii, teillä on vielä kaikki edessä. Mulla, kaikki edessä vaihe loppui 10v sitte. Menin töihin. Siitä alkoi todellinen elämän paikallaan junnaaminen.

Nii, teillä on vielä kaikki edessä. Mulla, kaikki edessä vaihe loppui 10v sitte. Menin töihin. Siitä alkoi todellinen elämän paikallaan junnaaminen.

Älä ny hyvä mies. Tollanen juniori sinäkin olet vielä.

Minä olen huono käymään baareissa, ei jotenkin paljon kiinnosta. Kaverit kun täytti yksitellen 18, oli niin kateellinen siitä että niille ovet baariin aukeni ja minulle ei. Kun sitten lähes viimeisenä loppuvuodesta täytin 18v nii meni monta viikkoa ennenkuin baariin lähdin yksille :D Minä mielummin treenaan. Perjantaisin salipäivä, joten silloin ei ryypiskellä, ja lauantaina valitsen mielummin karkkipussin ja sohvan. Olen mummoutumassa hyvää vauhtia... :rolleyes:

Baarit on kyll aika perseestä. Sielä on ihmisiä ja sinne ei pääse verkkareissa. Juomatkin köyhälle ihan liian kalliita. En oikein löydä baareista mitään hyviä puolia, ellei nyt varta vasten mene sinne jotain musiikkia kuuntelemaan.

Baarit on kyll aika perseestä. Sielä on ihmisiä ja sinne ei pääse verkkareissa. Juomatkin köyhälle ihan liian kalliita. En oikein löydä baareista mitään hyviä puolia, ellei nyt varta vasten mene sinne jotain musiikkia kuuntelemaan.

Tai miehiä/naisia pokailemaan. Parisuhteessa elävänä tämäkin vaihtoehto on tosin haudattu, joten se siitä sitten. Vaikka en minä sinkkunakaan varmaan etsimällä etsisi baarista itselleni seuraa, humalaisten käytö on usein hiukan kyseenalaista :rolleyes: Ja kyllä minä yleistän, baarissa ihmiset ovat melko usein humalassa.

Hienoa lukea täällä kuinka nuoret (en itsekään mikään vanha ole krhm) treenaavat ryyppäämisen sijasta. Kannattaa tosiaan tehdä sitä mistä pitää. Mahtavaa porukkaa! :hyvä:

En harrasta minkään sortin pokailuja. Enkä todellakaan edes puhu vieraille. Hyi helvetti.

Back
Ylös Bottom