Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vois lopettaa pakkiksen selauksen koko kevyeks viikoks, kun kaikki muut treenaa ja sit ite joutuu kyhjöttää tääl ja harmittelemaan, kun ei sinne salil pääse :(
Huomasin juuri, että piakkoin tulee 3 vuotta täyteen punttitreenistä... Kerran tai pari kertaa olen tainnut jonku yli pariviikkoisen tauon pitää.![]()
Kasvattaa kuule luonnetta vaan. :D
Mulla tuloo pian 16v uintireeniä. Punttiaki vissiin joku 14.
Äläpä yritä!Kasvattaa luonnetta sekin, kun polkee salille vesisateessa ja vasta tuulessa vaikka sais autokyydinkin. :D
Rahaa siellä menee vitusti yleensä. Siksi en käy ja mukavampi päästä lauantaina aamutreeneihin kuin herätä krapulassa joskus kolmelta
Eiku sitä mä täs kauhistelenki, ku on jo vanha setä. Nytki jo väsyttää niin että nukkumaan vois mennä.
Se on vaan tyhmyyttä! :D
Nii, teillä on vielä kaikki edessä. Mulla, kaikki edessä vaihe loppui 10v sitte. Menin töihin. Siitä alkoi todellinen elämän paikallaan junnaaminen.

Baarit on kyll aika perseestä. Sielä on ihmisiä ja sinne ei pääse verkkareissa. Juomatkin köyhälle ihan liian kalliita. En oikein löydä baareista mitään hyviä puolia, ellei nyt varta vasten mene sinne jotain musiikkia kuuntelemaan.
Ja kyllä minä yleistän, baarissa ihmiset ovat melko usein humalassa.Tai miehiä/naisia pokailemaan. Parisuhteessa elävänä tämäkin vaihtoehto on tosin haudattu, joten se siitä sitten.